![]() |
Geschiedenisboek/stencils??
welke boeken/stencils hebben jullie voor geschiedenis?? Wij moeten uit stencils leren van het boek 'Werkplaats' (Wolters Noordhoff). Weet er nog iemand of er antwoorden te vinden zijn van deze boeken? ik heb al in een andere thread antwoorden gevonden voor geschiedenis, maar helaas niet van dit boek.
alvast bedankt. |
uhm nou geloof dat wij t zelfde moeten leren, antwoorden weet ik niet waar je die moet vinden, heb ze gelukkig compleet in mn schrift staan :) , ik heb alles gewoon doorgelezen en verder een samenvatting van internet gehaald daarmee moet t lukken
|
wij gebruiken die ook, maar wij hebben gewoon de boeken iig..
Antwoorden heb ik niet, alleen de antwoorden die in mn schrift staan... Ik vind dat ik wel al aardig goed voor geschiedenis geleerd heb.. gaat wel lukken denk ik :) |
Ja! Die antwoorden zoek ik ook. Ben voor het eerst de stof aan het bekijken :o dus heb ook geen antwoorden.
|
wij hebben én aantekeningen gekregen, én stencils én boeken én cd-roms.. als dat niet lukt...
tja toch mis ik nog wat :rolleyes: maja. succes iig |
|
Thx, maar de uitwerkingen staan er niet op. ook doet de toets het niet helaas... :(
|
Citaat:
suc6 |
Shit daar kan ik dus niet aankomen, kan 'm niet bereiken :(. Maarja dan maar zonder. Bedank iig...
|
Jawel ik heb dat wachtwoord hier volgens mij ergens op het forum zien staan, maar waar?!
|
Ow nee, heb het al opgezocht maar dat was voor economie. ER is hier toch wel iemand die dat wachtwoord weet voor geschiedenis? :(
|
ik hoop het :D PLEASE :(
|
niemand???!! :( :( :( *wanhopig :)*
|
Citaat:
Moet ook weer uit stencils leren; k*tschool :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |