![]() |
Onze school is eigenlijk best lief
jaja wij mogen gewoon de klas uitlopen als we klaar zijn
(tenzij het binnen een uur of in het laatste kwartier is) en we krijgen gewoon thee/koffie op ons bureautje bezorgd halverwege de examens! (y) |
wij mogen zelf uitkiezen wat we willen drinken.... is wel lief van de school.... eigelijk is die best lief als je sommige leraren wegdenkt
|
Bij ons zijn ze ook zo lief :D
|
Nouja wij kunnen dus kiezen uit koffie of thee.
En we mogen natuurlijk wel zelf eten en drinken meenemen. Mogen jullie ook je mobiel bij je houden (mits uitgeschakeld) trouwens? Want ik verbaasde me nogal dat dat mocht. |
bij ons mag je geen mobiel bij je hebben
|
wij mochten kiezen tussen chocomel, (of hij schrijf je dat, vind ik vies dus weet ik niet) fristie, appelsap, sinasappelsap en nog iets maar ik weet niet meer wat. Ook wel lief he!
|
Inderdaad erg lief :)
Zo ging dat vorig jaar bij mij ook :) Wat nog liever was, was dat we gewoon alleen naar de wc mochten, dus geen leraar voor je deur terwijl je lekker aan het kletteren bent, lief he? |
bij ons moesten wel de jassen en tassen weg. we kregen halverwege wat te drinken maar er werd wel zo ongeveer meegegaan naar de wc.
wel lekker dat we drinken krijgen. en we mogen ook zelf meenemen als consumptie :o |
Wij hebben lekker cocktails.
|
Citaat:
|
Citaat:
of druivensap en sinasappelsap ;) |
wij mochten onze eigen spullen meeslepen, kijk... da's mooi!
|
bij ons kryg je smorgens koffie en smiddags cola hoorde ik
|
(y) Bij ons zijn ze ook zo lief... etui mocht op tafel, eigen kladblaadjes meenemen, je mocht alleen naar de wc, je kon kiezen uit thee of koffie, je mocht weg inderdaad... zo een beetje :p
|
hehehe... wij kregen kladpapier van de school, maar ik had er ook opgaven op gemaakt omdat ik papier tekortkwam en geen zin had om het te vragen. Kon nog net voorkomen dat onze examinator m'n examen weggooide! :D
|
Bij ons zijn ze ook lief hoor. :)
-etui op tafel, -ze komen extra papier brengen, -komen met zuivelproducten aanzetten (als je een bonnetje hebt gekocht), -eigen drinken mag je ook meenemen, -je mag na een uur weg -als je naar het toilet moet, gaan ze niet helemaal mee de wc in ;) |
Allemaal gul,
we kregen alleen koffie/thee zelf had ik bij me : - Redbull 3x - Right Energy reep 2x - Stimerol Kaugummi 1 pakje :D - TikTak mint 1x Dit is te bestellen via...! |
wel lief: (y)
- we kregen een snickers :D - me mochten kiezen tussen koffie, thee of fris - we mogen etui op tafel + eten en drinken meenemen - mijn gelukspoppetje mocht ook blijven zitten ;) niet lief: (n) - veel te weinig papier, en je moet zelf nieuwe halen, behalve ik omdat een leraar net opstond - het was KOUD :eek: - leraren gingen ff met elkaar fluisteren |
Citaat:
wij moeten gewoon onze eigen spullen meenemen hoor... het enige wat we krijgen is blaadjes... niets meer.... opzich niets mis mee misschien omdat het misschien wel afleidend werkt?! maargoed ik had ook eten en drinken meegenomen maar heb maar barweinig op... :) |
Citaat:
|
Wij krijgen cola en een gevulde koek:S
|
Wij kregen koffie en thee en een koek. Verder mocht je je hele tafel vol leggen met eten mits het geen geluid maakte (de verpakkingen dan ;)).
En we moesten tot een half uur voor tijd blijven zitten, daarna mochten we weg en daarna pas weer aan het einde. Maar ik had altijd mijn tijd nodig, dus dat was niet zo'n ramp... |
Wij kregen zelfs een potlood,lineaal,en GUm nouwww service hoor!!!
en natuurlijk thee...koffie... en blaadjes! |
Wij kregen ook thee of koffie, maar verder: koude gymzaal, stoelen die niet goed zitten enz. :(
|
Citaat:
wat ik ook wel lievig vond, ik had met de post een briefje van mn mentor met heel veel succes en een pen met een gelukspoppetje eraan :D Whaaa! :cool: |
bij ons nuttigt men hele lunches tijdens het examen... frisdrank voorzien door de school, eten door onszelf... wel relaxed dat dat mag :cool:...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |