![]() |
geschiedenis dat nederlandse boekiej zegmaar
waar kan je daar een oefenexamentje van vinden? of kan dat nog neit omdat er nog geen examens over geweest zijn?? :S
|
Nee het is de eerste keer dat het er in zit, dus geen oefenexamens van helaas... ( een onderwerp zit er sowieso altijd maar twee keer in bij geschiedenis )
|
Citaat:
|
Ik snap die lui van OC&W wel met hun geschiedenis onderwerpen maar 2x in het examen, want per slot van rekening kun je niet de hele geschiedenis op een examen vragen, maar ik vraag me af hoe ze dat dan doen qua moeilijkheidsgraad? Dan is het het ene jaar toch veel moeilijker dan het andere? :confused:
En dit jaar maken ze het natuurlijk extra moeilijk om ons te pesten.... :( |
Citaat:
|
staat dat niet in het boekje waar je dat kan vinden?
volgens mij stond het wel in het boekje |
Wat zijn de onderwerpen voor geschiedenis dit jaar? :)
/me is nieuwsgierig. Ikzelf had 1 keer (havo) Nederland 18e eeuw en VS 18e eeuw tot midden 20ste eeuw en Nederland 18e eeuw en Europa en de middeleeuwen (ofzoiets) op VWO |
Citaat:
|
op t cdtje!
|
uhm, volgens mij is die van geschiedenis er wel hoor, heb er namelijk gister een van internet afgehaald van deze site nog wel, dus k zou nog maar eens gaan kijken :D
|
Citaat:
|
Voor Gatara,
onderwerpen zijn Sovjetunie onder Stalin en onder Brezjnev, en Nederland en hun gezagsdragers 1950 tot 1990 |
ja van nlers en hun gezagsdragers, het zijn ongeveer 3 blaadjes, het staat bij eindexamens en anders moet je het ff opzoeken
|
k heb ook nog wel de link voor je, kweet alleen nog nie of die het doet, maar da moe je dan ma ff kijken.
http://huiswerk.scholieren.com/werks....php3?id=11421 |
Citaat:
|
Je hebt wel de examenbundel boekje en daar heb je 64 oefenvragen .. die vraagjes zijn niet mals moet ik zeggen dus prima als oefening
je kan die rommel bestellen op bol.com of in je boekhandel ( uitgever is trouwens examenbundel.nl) |
Citaat:
|
Citaat:
owja .. jij bent ook een schat hoor ;) succes met je examen |
Citaat:
|
Citaat:
jaaaaaa jezussssss daar kom je nu mee :D nou kijk je ouders lief aan en lul wat over dat je je examens niet haalt zonder dat boekje.. wedduh dat het geld ineens naar je toegesmeten word :) |
trouwens dat kutboekie kost 7 euro ofzo ... dan leen je het desnoods van je rotte broertje van 10 ( als je die hebt :D )
|
op de site van de uitgever van t boekje heb je ook proefvragen en opdrachten!!
deze site!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |