![]() |
Als een zender zonder kanaal
Als het ruizen op het beeldscherm
van een zender zonder kanaal met enkel zwart en wit wordt alles grijs Ik blijf mis stappen naast de stenen die juist voor droge voeten daar zo handig waren neer gelegd Zwart met wolken kleurt de wereld mij en ik zie niets in het donker laat mij mijn tranen drogen Als chaos in het duister honderd armen verstrengeld in elkaar Zoals het ruizen op het beeldscherm van een zender zonder kanaal met enkel zwart en wit blijft alles grijs. |
Ik vind die metafoor wel mooi gevonden. strofe1 en 2 vind ik in vergelijking tot elkaar, te verschillend lopen.De herhaling is leuk.
|
Dank je wel voor je reactie...
Je hebt inderdaad gelijk over de strofe's dat die zo verschillend lopen.. Dat stoorde mij ookal onder het schijven en bij het nalezen... Maar ik wou het toch posten:) Ik was wel tevreden met de 1e (en dus ook de laatste) strofe. En sommige stukjes die er tussen zitten vond ik ook wel leuk bedacht van mezelf :D Oke.. naja iig bedankt dus:) :D rupsje |
Ik begrijp er daarentegen niets van. Wat bedoel je nou precies met die ruis? En die kleuren? Probeer een wat minder raar gedicht te schrijven, oke? Groetjes
|
Citaat:
Naja de groetjes en suxes met wat diepzinniger leren te denken:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |