![]() |
mocht je t niet halen...
..wat ga jij dan volgend jaar doen?
(vooral mensen die ooit al gezakt of zijn blijven zitten) bv *van niveau veranderen *nooit meer naar school *prive school (joke smit) *staatsexamens (iemand moet me echt ff uitleggen wat t psies inhoud, just in case) *jaartje buitenland/werken *iets anders? |
ik heb geen zin om al die vakken over te moeten doen eigenlijk.
mss dat er iets anders is dat je alleen die vakken ofzo hoeft te volgen maar dat zoek ik dan wel uit. ik zou graag anar het buitenland willen maar dat mag zeer zekers niet van mijn ouders helaas. wat ga jij doen? |
nou t zou joke smit worden,daar moet je 18 voor zijn en dan heb je 1 of 2 avonden per week les alleen in de vakkeen waarin je gezakt bent.
staats examen heb je gelooof ik soort zelfstudie en dan gelijk met mensen die examens heben examens (geen idee of je dan weer alle vakken moet doen :confused: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kost dat veel dat joke smit? |
Citaat:
|
Waarschijnlijk het jaar overdoen. (Ik hoop dat ik slaag!)
|
ik denk jaar over doen... en dan misschien op lager niveau ofzo...
nahjah dat wil ik zelf niet want ik hou t niet meer langer uit op die klote school, maar dat zal wel vanzelfsprekend zijn voor me ouders... en tis ook wel makkelijk als je een diploma heb he :) |
Overdoen. Het is misschien ook ergens wel goed (loting met betere cijfers)
|
Poeh daar wil ik eigenlijk niet eens over nadenken... Misschien wel de wijde wereld in ofzo, ik sta al ingeschreven bij de school voor journalistiek in Utrecht omdat ik door de toelatingstest ben heengekomen en dat wou ik ontzettend graag, dus ik sta er maar niet echt bij stil wat er gebeurt als ik het alsnog verknal.
|
ik heb vorig jaar me examen al niet gedaan dus kan niet blijven zitten.. zit nu WEER in mavo vier en hoop dat ik het haal :S
moet gewoon.. anders moet ik gaan werken :S |
staats examen zoals ze het ibj ons hebben uitgelegd :
je krijgt voor de vakken die je hebt gehaald een certificaat. En dan kun je de vakken waarvoor je bent gezakt ,s' avodns ofzowop een school doen ,en een certificaat voor krijgen en dan krijg je je diploma xxx |
Ik wil daar nog niet aan denken. Ik zorg gewoon dat ik hier van deze school weg kom.. en ALS dan doe ik wel een aantal vakken op een avondschool..
|
mocht het gebeuren ga ik gewoon het jaartje overdoen
|
Niet meer thuis komen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |