![]() |
27 mei: DBGT
Aldus het Yorin FAQ. Wie gaat er kijken?
|
ik denk ik niet, het schijnt redelijk beroerd te zijn.. toch? of kraam ik nu onzin uit?
|
kkijk wel uit...Tis van de Blue Water (= dochterbedrijf vd Ocean) en zelfs de fans van de Ocean vinden et een walgelijke dub.
Ken je nagaan wat ik als FUN fan en Ocean hater ervan vind.. |
cool :cool:
|
Ik heb alles in het Japans/Chinees/Kantonees, of nee, ligt nog steeds bij iemand anders :eek: gvd :mad: ff terughalen :D
als het op een schappelijke tijd komt wil ik best een de kwaliteit onder de spreekwoordelijke loep zien. Heb trouwens een soort making of hiervan, van de dubbing van GT. Denk dat hij van kazaa komt. filename: DBGT Preview DUB Het is wel leuk getekend maar GT is gewoon net iets kinderachtiger dan Z |
Jah Ik ga lekker kijken :D MOet toch wat he? :P
|
wat is nou weer DBGT :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dragonball GT heel de serie al gezien. Het is niet leuk en het zijn maar heel weinig afleveringen.
|
Citaat:
wees blij dat ze de standaart anime episodes aantal niet gebruikt hebben. :) (dat is 26) |
Wow, dat is wel stoer. Ik ga wel kijken, denk ik. :cool:
|
Tsss, je mist het gaafste dan, namelijk Goku SSJ4 en Vegeta SSJ4 en vooral Gogeta SSJ4! :P
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan steeds de zelfde aanvalletjes. en gewoon steeds op ander planeetje en andere tegenstander :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm.... :o laat maar...... :o
|
Citaat:
|
Ik ga wel kijken hoor
|
Ik denk het wel.. Ben wel benieuwd naar Pan (die is toch uit GT? *voelt zich dom* :))
|
haha
|
Citaat:
Ik heb GT al een maand of 2 geleden op mijn schijf gehad. Heb nog niet verder dan episode 14 ofzo gekeken, want die zijn echt bagger saai. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik neit
|
Ik ga zekers kijken! Ik wil weten of Goku weer groot gaat worden! :D
|
Citaat:
Sinqi, wil je het echt weten? Of wacht je liever? |
Citaat:
|
okey :o
SPOILER SPOILER SPOILER Er zijn 64 eps. Goku wordt in de eerste klein gewenst door Pilaf(per ongeluk btw). Pas in 64(misschien eind 63) wordt hij weernormaal. Ik heb echter geen enkel idee hoe, want ik heb al die eps alleen doorgeraced om te kijken of de kwaliteit goed genoeg was. Oh ja, en als hij SS4 wordt wordt ie ook weer groot :p END END END |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |