![]() |
Is de manier van dansen lifestyle gebonden?
bv
rnb/hiphop negers doen nix anders dan schuren kakkers doen de hele nacht de polonaise gabbers hakken alto's skanken nerds, niet brandt maar los tis beetje spottend dit topic ;) |
beetje wel als ik er zo over nadenk. Op schoolfeesten zie je de nerds op bankjes zitten en rondkijken, kakkers zie je vooral dansen op trance. Breezersletjes lopen wat rond en praten met iedereen die ze ook maar heel vaag kennen of proberen juist Shakira en J.Lo na te doen. En voor de rest zie ik niet veel speciaals eigenlijk.. :confused:
|
turkse en marokkaanse meisjes zie ik ook alleen maar op latin ed dansen
die indo's dansen alleen op 2step of uk garage :/ |
Als ik dronken op een schoolfeest ben ga ik echt dansen naar mijn styl ofzo. Als er een polonaise is doe ik gewoon mee. Terwijl ik niet echt kakker ben. Maar wel dronken genoeg!!!!
|
gewoon stampen. dat kunnen nerds, alto's kakkers en zelfs ik!!
|
Citaat:
|
Bij ons in de buurt heb je zelfs een bepaalde naam voor een beweging: 'The Maddox-move' (naar een discotheek hier in de buurt). Je moet je handen naar voren duwen, tegelijk met je heupen en dan terug met je tieten naar voren. dat is echt HET slettendansje.
|
cyber-industrial: do the monkeydance
|
schuren hoort bij bubbeling
|
Citaat:
hihi :o nee gelukkig skank ik ook, en salsa en gabber en tekno en breakbeat |
ah dan ben ik een nerd, ik dans niet :)
dat gaat niet werken zonder ritmegevoel namelijk;) |
mijn ondervinding is dat kakkers heel grappig jungelen, dat wel.
|
op drum&bassfeesten ben ik heel fanatiek in het op en neer springen, op concerten e.d. sta ik heel indie-verantwoord wat mee te zwaaien.
|
Citaat:
|
en met beperking van 't motorische bereik :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |