![]() |
Naast je examens
... Ga je deze week nog wel sporten, naar muziekles, naar je vriendjes... whatever... of ga je dat deze week allemaal maar niet doen?
|
ik wil wel zoveel mogelijk ontspanning maar heb nog niet bedacht wat, ik ga niet meer te veel leren.
in ieder geval maandag repetitie van de band. van mijn werk heb ik een week vrijgevraagd |
ik ben in ieder geval niet meer van plan om te gaan leren tussen de examens door.. :rolleyes: Dit weekend nog even en dan heb ik het wel gehad! :p
|
Geen tijd voor eigenlijk, misschien een film kijken, maar verder gewoon rustig aan doen, moet vaak om 6.30 uur de trein hebben, dat trek ik niet wanneer ik dan super druk ga doen de dag van te voren.
|
Nee, niks. Heb een paar weken vrijgehouden voor het leren en maken van mijn examens.
|
Vnaavond gezwommen..
Woensdagavond uurtje of twee werken, maar daarna heb ik 5 dagen lang geen examens.. Tussen leren door kijk ik soaps.. |
niet echt super denderende dingen...ga niet uit ofzo want dan ben ik de volgende dag veel te brak maar beetje hangen op de bank met vriendje of even wat drinken in de stad met vriendinnetje...kan geen kwaad toch?! however: de meeste tijd komend weekend wordt hoe dan ook aan leren besteed :(
|
Optreden :)
|
Iedere dag minimaal twee, liever 3 uur studeren (muziek)
DISCIPLINE ;) |
films kijken / msn / muziek om te relaxen
|
Ik ga gewoon nog leren, want daar is nog weinig van gekomen. Maar verder gewoon andere dingen, sporten, rijles, tv kijken. Gewoon een normale week eigenlijk.
|
gewoon een normale week.behalve dat ik niet ga werken. 2 uur modernballet.en 2 uur rijles.
|
Alle normale activiteiten, dus rijles, 2 a 3x ballettraining en ik ben gisteren naar de schouwburg geweest.
|
Ik ga maandag gewoon trainen (tennis).. Ik ga dan om 9 uur naar school (nouja, eerder..), ben als het goed is om half 5 klaar en mag dan om 5 uur de agressie van me af slaan:D
|
wel muziekles, werk ga ik voor vrijvragen...
Rijles heb ik pas na me examens weer gepland |
Ik ga gewoon naar vioolles. Toneel gaat niet omdat ik dan net een examen heb.
En verder heb ik net 3 video's gehuurd! :) |
ik ga nog wel redelijk veel leren want ik moet alles nog een beetje in mn hoofd zetten en verder eigenlijk niet zo veel, gewoon normaal als in een normale toetsweek
|
Ik ga niet naar drummen, niet naar Street Dance, wel naar toneel (want we hebben volgende week optreden) kijk wel alles wat ik normaal ook kijk op tv (Everwood, De Mol, ER, Strong Medicine) Geen goede tijden enzo want dat is onzin. Doe ik in een toetsweek ook niet.
Verder elke dag leren en beetje forummen voor de afleiding tussendoor. |
Ik laat niks, behalve uitgaan dan...
Ik zit ook écht niet de hele dag te leren hoor... de mazzel ermee... 3 a 4 uur per dag is meer dan genoeg, de rest sla je toch niet op! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |