![]() |
gelukkig of onmachtig
Ik merk vaak op dat mensen die geen relatie hebben hier buitengewoon ontevreden over zijn. Ook zijn er mensen die bijna altijd wel iets hebben. Nou vroeg ik me af. Zijn die mensen hier nou altijd gelukkig mee of zijn er ook die ongelukkig zijn maar niet anders meer kunnen; niet alleen meer kunnen zijn dus zich over het omgekeerde hetzelfde voelen (in ieder geval ook ongelukkig)???
|
Ik heb eigenlijk geen idee :confused:
Zelf heb ik nog nooit een vriend gehad en dat vind ik dus niet leuik, maar ja, dat is jouw vraag niet. |
Nee, dat is het niet. Mensen willen nu eenmaal verkering hebben; dat is zo logisch als een bus. Mensen die wel regelmatig verkering hebben voelen zich voornamelijk gelukkig. :)
|
ik ben nu ongeveer een jaar vrijgezel en baal daar als een stekker van, maja, ik ga ook niet hopeloos op zoek hoor, het komt (hopelijk) nog wel! ;)
|
Ik ben niet ontevreden met het feit dat ik geen relatie heb. Ik ben ontevreden met het feit dat ik maar moeilijk gewoon happy single kan zijn, omdat ik een bepaald persoon heel erg moeilijk uit m'n hoofd kan krijgen. Geen vriendin hebben vind ik niet erg, is misschien zelfs beter i.v.m. mijn studie enzovoorts, maar ik wil niet constant in het verleden blijven hangen. Dat is namelijk irritant.
|
is t alweer uit of ben ik genaaid?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |