![]() |
Red Hot Chilli Peppers
De Red Hot Chilli Peppers zijn echt de max en zien er mij heel symphatiek uit ma nu zouk wille vrage of er nog zijn die hen graag hore en of er zijn die wa informatie over hen zouden willen geven... :D hé? :D :D
|
ik denk niet dat er nog veel meer mensen fan zijn van rhcp. zijn ook niet zo bekend in nederland enzo
|
Red Hot Chilli Peppers? Zijn die niet allang dood? Heb al heel lang niks meer van ze gehoord iig......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind ze wel ok. Ik vind alleen de oudere nummers mooier.
|
ROFLOL.
Maar het is geen metal hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
http://koti.mbnet.fi/cyrus/images/ohgod2.jpg |
Het is jammer, hun nummers zijn niet meer zo goed als vroeger. Under the bridge was super, en het album Calafornication was ook goed. ze gaan weer in de min wat nummers betreft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
enne ga maar ff dingen downloaden van the uplift mofo party plan, aangezien jij waarschijnlijk die cd's toch neit koopt, en vertel me dan nogges wat je ervan vind |
Citaat:
Maar informatie zoek je zelf maar, links zijn reeds gegeven. |
Citaat:
|
Speelde de drummer niet triangel in Slipknot?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm, ben ik vast in de war met di-rect
|
Citaat:
*ik bedoel het dus in muzikale zin* |
lol @ veel posts hier
|
Ik vind ze wel bruut, ook 't laatste album :D Is weer heel wat anders dan de vorige, dat wel. Maar toch (y)
|
Citaat:
:rolleyes: |
Eerste album was niet zoveel
Freaky styley is echt relaxte funkplaat met George Clinton aan kop Uplift Mofo is echt super..gelukig spelen ze zo nu en dan Me and my friends nog wel een keer live Mother's milk is coole CD, heeft zn magistrale hoogtepunten (knock me down) en zn down sides (sexy mexican maid) Blood Sugar Sex Magik is naar mijn mening hun beste CD...70 tot 80 minuten genieten, met give it away, if you have to ask en sir psycho sexy als hoogtepunten. One Hot Minute word door velen als en flop gezien, maa ik geniet vaak genoeg van die plaat...Dave Navarro heeft gewoon een ander stijltje maar is zeker niks mis mee. Californication is super...met around the world, otherside, purple stain, right on time als uitblinkers BY the way..weer eens wat anders. Viel me eerst wat tegen, maa begin m steeds meer te waarderen. Can t stop, minor ting, midnight, VENICE QUEEN, DONT FORGET ME, supercoole nummers Puur eigen maning, of course |
Citaat:
|
:) sja zo vaak zie ik geen topic van mn favo bandje :) gelijk maar toeslaan ook :)
|
vergeet vooral niet de abbey road ep
en out in la deze albums worden vaak vergeten, maar ook zij bieden het een en ander |
haha, sommige mensen hier nemen echt alles serieus :D
|
ik vind je ook helemaal top!!!
ook leuk om mee te bassen de niet al te mmoeilijke nummers dan... |
Citaat:
Abbey road ep wordt vaak wel tussen de echte albums gezet...Sja de reden de daarvoor is omdat 'fire' er op staat...Later kwam ie ook op mother's milk.....Abbey road ep biedt dus eigenlijk ook weinig nieuws Het is natuurlijk altijd leuk om ze te hebben :p |
RHCP Rule!!!!!!
|
ik luister er meer dan graag naar, maar info kan je op hun site vinden ect...
maar luister erg graag!!! :D |
Ik vind ze cool! Heb alleen californication (ben geen die-hardfan ofzo) Californication (= mooie clip!) Around the world, Otherside en Road trippin vind ik (Y)
|
Savoir is het beste nummer (vind ik dan) vooral de gitaarsolo van john frusciante aan het einde :eek:
|
ik was 19 maart ofzo naar de rhcp geweest
was wel koel op zich maar het is neit me favoriete band ofzo |
RHCP niet bekend? geen fans meer van ze? waar haal je het vandaan? eehm ik wel in ieder geval maar dat geheel terzijde.
ze zijn in Nederland geweest en ik was er niet bij :'( en dat is jammer. als je wilt horen waarom de pepperz zo goed zijn moet je zekers van The Uplift Mofo Party Plan gaan downloaden en van Freaky Styley. maar zeker ook het nummer Fat dance!!!!! zo check http://redhotchilipeppers.pagina.nl |
goede band. ik heb 3 albums van ze. blood sugar sex magik, californication en by the way. ook nog de single van around the world (met me and my friends live :coo:)
en ze hebben natuurlijk de beste bassist van de wereld. |
Citaat:
john myung is dat al |
Citaat:
|
Citaat:
die meneer maakt mij bang zo choet als dat hij kan basse |
Vergeet Les Claypool niet....das pas ernstig
|
|
Citaat:
|
dat is die vent die ik ver achter ergens in de ahoy kunst hoorde uitvoeren..heel ver weg......kutplaatsen :(
|
zij zijn gay...jij bent een eikel, zo heeft ieder zn dingetje
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |