![]() |
meiden, nu even eerlijk..
.. hoe vaak denken jullie aan sex?
ik bedoel, het schijnt dat jongens er veeel meer aan denken, maar volgens mij zijn meiden meestal gewoon te schuw met eerlijk antwoorden op zo'n vraag. daarom dit topic :) |
Bwah k'zal er heeeeeeeel eerlijk over zijn zonder te overdrijven en k'denk er zeer veel aan,weet ook nie hoe het komt....is soms wel wat ongelegen maarja :rolleyes:
|
Citaat:
Leuke signature trouwens... :D "May the force be between my legs" :o |
heel vaak..vooral als ik bij me vriend ben..
|
Vaak *grijns* Maar ik ben dan ook een perverseling eerste klasse :p
|
Afhankelijk van mijn hormonen de hele dag door of helemaal niet.
|
Citaat:
Ja ja, maar durven, homaar. |
Straks gaan de meiden nog beweren dat ze meer aan seks denken dan de jongens, maar dan gaan ze wel heel goed hun best moeten doen...... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
dat verliezen ze sowieso :P |
Citaat:
|
Citaat:
wie biedt zich aan voor dit arme meisje? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat jij een gewillig slachtoffer in Nijmegen had zitten? |
Citaat:
|
Citaat:
Almelo Nijmegen dat fiets je niet nee, en jij hebt natuurlijk je rijbewijs nog niet. Of wel? Mijn vader was vrij makkelijk met het uitlenen van zijn auto. Dus lief aankijken! |
Citaat:
|
Ik heb werkelijk geen idee hoe vaak ik aan seks denk. Waarschijnlijk veel vaker dan ik me zelf realiseer. Nu denk ik aan seks in ieder geval... Maar dat ligt ook wel een beetje aan dit forum he :p !
|
Citaat:
mn vrienden zijn het wel gewend dat ik af en toe zo maf uit de hoek kom (we hadden t n keer met mn zusje en haar vriend en een goede vriend van mij over slagroom enzo en over sex dus ook en dan zegt mn zusje: maar het plakt wel heel erg.. en dan hoor je mij weer hoor: ja, ach, er plakt wel meer heel erg (denkent aan jam ofzo ;)) maar dan besef ik ineens wat ik zeg.. en dan: oeps foutje.. :D) (ach, je had er bij moeten zijn... ) en vooral als mn vriend er is denk ik veel aan sex :D maarja, dan hebben we ook veel sex ;) om een lang verhaal kort te maken: conclusie: ik denk heel vaak aan sex.. |
Ik denk heel vaak aan sex en dat ontken ik ook niet.:)
|
sja best erg vaak. waarom zou ik t ontkennen? tis alleen dat niemand me er naar vraagt. :)
naja en bij mn vriendje natuurlijk nog meer (heej origineel) |
vaak ik denk toch al gauw, 2 uur per dag
|
vaaaaak
|
Teveel... ofzo :d
|
Sexverslaafden !!
:d |
Citaat:
|
veel te veel :D
|
Poe, wat noem je aan seks denken.
Niet zo heel vaak denk ik. 1 keer per uur ofzo? |
ik denk wel veel aan seks ja...geloof ik :confused:
|
Oh ja ik denk vaak aan sex ..het verschilt per dag ..soms nauwelijks en soms heel vaak , maar in het algemeen denk ik en praat ik vaak over sex :p
|
Dat houd ik niet bij, hoor.
|
Mjah weet je wat t is.. Soms zit ik bijna de hele dag op internet en constant op dit forum dus dan kun je niet anders dan aan sex denken toch? Maar meestal valt t wel mee hoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En het is genoeg dat één van de twee in bezit is van een OV, dacht ik zo? :( |
Citaat:
|
... best vaak, te vaak :P Ik zou volgens mij door kunnen als man...
|
Ik denk ook erg vaak aan sex, soms echt op de meest stomme momenten.
|
Vaak zeggen mijn mannelijke vrienden zelfs dat ze me oversext vinden als ik weer eens een sexueel getinte opmerking maak, jeetje ik geloof dat ik wel heel erg ben... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's waar Wouter. Het is heel vervelend om eerst met je ene hand een pens op te moeten tillen voor je met je rechterhand bij een jongen z'n pielemuis kan. Of hij moet 20 centimeter zijn natuurlijk. Dan moet ze niet zeuren. Enne: ik doe het op principiele gronden ook niet met een man met dikkere tieten dan ikzelf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg vaak naar m'n hoofd geslingerd dat ik denk als een man....
zegt dat genoeg? :D |
Volgens mij denken vrouwen ook wel dagelijks aan seks, of heb ik ongelijk? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"meiden, nu even eerlijk.." :rolleyes: |
Citaat:
Het valt met die bierbuik trouwens echt wel mee hoor. :D En: poesiefox... hoe jij dat toch altijd op papier, eh, forum zet... :D:D:D ROFL... (y) |
ze zeggen ook dat ik oversext ben :confused:
als ik een vriendje heb wil ik soms vaker sex dan hij... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |