![]() |
bindingsangst ofzo
volgens mij heb ik een soort bindingsangst. elke keer als ik een vriendje heb (niet dat ik elke week een ander heb ofzo) dan vind ik hem na korte tijd (3 weken ongeveer) al niet meer leuk en maak ik het uit!! weet iemand een verklaring hiervoor? :confused:
|
Misschien zie je hem te vaak?
Of je durft je werkelijke gevoelens niet te uiten bij hem waardoor je snel van een jongen afwil. :confused: |
Of je bent tot nu toe nog niet echt verliefd geweest. Een kennis van mij had precies hetzelfde - dan was ze helemaal weg van een jongen, kreeg ze wat met hem, en na 3 weken was het weer over. En toen werd ze een keer echt verliefd, en had ze pas door dat dat daarvoor niet zo was. Dat is nu geloof ik al bijna een jaar aan...
|
Citaat:
|
Meer zelfkennis ontwikkelen zodat je weet wanneer je écht verliefd bent.
|
Citaat:
|
Nee, maar missNMGN geeft aan dat ze niet weet óf ze verliefd is...als je verliefd-zijn als criterium voor het beginnen van een relatie hanteert is het wel handig dat je weet wannéér je verliefd bent. Maar natuurlijk kan het ook zomaar weer over zijn, maar dan weet je in ieder geval dat het níet kwam doordat je in het begin niet verliefd was. ;)
|
wat je moet doen? je geen zorgen maken! Het komt vanzelf.
Zo heb ik ook jaren gedacht, en ja hoor! ik heb nu al 2 jaar verkering! |
je bent gewoon snel uitgekeken op mensen.
het word tijd dat jij een gozer tegenkomt waarvan je niet zat word, en dat gebeurt pas als je echte verliefd bent!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |