![]() |
verliefdheid
ik word altijd verliefd op onbereikbare jongens... en ik vind het heerlijk als jongens hard to get spelen... maar zodra er iets serieus ontstaat is mijn verliefheid verdwenen... wie herkent dit probleem?
|
Jaaaa, want dan moet je opeens een re-laaaa-tie onderhouden, en dat is eng, he.
Zolang je nog in het speel stadium van verliefdheid en aantrekken afstoten, flirten en verleiden zit en daarvan geniet, nou, lekker doen. Dan ben je er blijkbaar nog niet aan toe. Hee, hoe oud ben je nou helemaal? Je kunt je je hele leven nog exclusief aan iemand vastkoppelen, in goede en slechte tijden, ziekte en gezondheid, armoede en rijkdom tot de dood U scheidt... |
:o
He-le-maal. Als ik weet dat hij mij leuk vindt, laat dan maar hangen :o Ik mik het expres zo uit dat ik alleen jongens die ik niet kan krijgen. Laatst heb ik een mijlpaal bereikt - met een jongen gezoend en daarna vond ik hem nog steeds leuk! |
Heb ik ook al meerdere keren meegemaakt ja :o
|
Eerlijk gezegt heb ik daar helemaal geen last van. :)
|
Waarschijnlijk ben je eigenlijk hetero.
|
Ja herkenning, 't spel is leuk tot dat je een persoon 'hebt' :)
|
Citaat:
Vieze latente hetero :p |
whaha ik ken ut, de jacht is groter dan het bezit!!
Maar niet altijd leuk hoor...zogauw het spelletje over is, is er nix meer aan..ik wou dat er dan wel wat aan is... |
nee.. maar wanneer ik begin te geloven dat hij écht gek op me is, wordt het wel minder. Althans, ik merk het minder. En wanneer het dan helemaal fout dreigt te gaan.. als hij het bijv. uitmaakt ofzo, dan voel ik ineens weer vanalles.
Dát is pas vaag :D :o |
Citaat:
|
Wat ik heb is dat als ik verliefd ben, denk dat ze me een engerd vinden(teminste die indruk heb ik), daarom laat ik het dan maar zitten of kraak ik mezelf ff goed af.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ook hier is het très herkenbaar. |
dat heb ik dus nooit, maar denk dat je ook alleeen dat hebt als je versierd
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat ik verlegen was! |
Citaat:
No probs with the topic Q. |
Citaat:
toen ik 15 en nog knap was! |
Citaat:
en ook lelijk :( |
Ik word zelf niet zo snel verliefd, maar jongens wel vaak op mij terwijl ik niks doe en ze gewoon als vrienden beschouw...en dan voel ik me dus ook weer schuldig omdat ik hen dan niet leuk vind..
maar nu ben ik wel heeel erg verliefd en hij ook op mij :D |
Citaat:
:rolleyes: waarom donder je niet op van dit klote forum?(n) |
Hee, Bertbart, lief zijn tegen king112, hij hoeft niet nóg minder zelfvertrouwen te krijgen:)
Ontopic: Nee, dat heb ik niet... sterker nog, ik laat mezelf pas verliefd worden als ik al vrijwel zeker weet dat het wat kan worden. |
IK!!!!! ik ken het echt precies... niet meer normaal... ik dacht echt dat ik de enige was...!! haha.. maar ik weet niet wat je eraan kan doen gewoon doorgaan denk ik?ik ben nu ook helemaal verliefd...maarjah misschien als het iets gaat worden dat ik dan ineens niet meer wil ofzo.. het kan ook bindingsangst zijn... dat je dan ineens niet meer durft ofzo.. ik heb er ook nie zo veel verstand vna ofzo hoor .. maar jah misschien heb je er iets aan..veel succes doeiii
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |