![]() |
Wat doe je in het dagelijks leven ?
Wat doe je in het dagelijks leven ?!?
|
soms doe ik skateboarden als ik niks te doen heb en anders ben ik op deze forum
|
beetje een vage zin de vorige mare hopelijk begrijp je hem haha
|
http://images.scholieren.com/images/edit.gif
Knopje zit er niet voor niets.. :p Wat ik doe in het dagelijks leven.. Niets bijzonders eigenlijk. Slapen, eten, forummen, lezen, met vriend(innen) leuke dingen doen, strand, aantal dingen afronden, lachen, praten, huilen, vervelen etc etc. Nog meer? |
doe je een opleiding of werk je ?
|
Citaat:
Nee, 'k rond nu min of meer een jaar af, zodat ik volgend jaar gewoon kan meestromen. Vandaar het 'aantal dingen afronden'. Opdrachten maken klinkt ook zo stom. :o |
haha oke welke sector wil je doen ?
|
Niet zoveel vragen stellen RL. ;)
Ik studeer in het dagelijks leven. :) |
Ik zit (of zat?) op school en ben nu bezig met mijn examens VWO.
|
Officieel studeer ik Griekse en Latijnse Taal en Cultuur,
maar in werkelijkheid doe ik niets. |
Ben nu druk bezig aan het leren voor mijn eindexamen(s) VWO. Hierna wil ik international business gaan studeren in Maastricht.
Ik doe veel met mijn vriendinnen zo :) |
Ik doe af en toe eens wat aan m'n studie, drink biertjes en ehmmm voor de rest niet zo heel veel eigenlijk. Ohja ik reis veel met de trein om alle mooie steden van Nederland te bekijken.
|
Ik ga naar school, rommel wat met m'n vriendin, doe wat aan muziek en klooi wat achter de computer :o
|
Ik doe net alsof ik leer voor de examens. Of eigenlijk zelfs dat niet. Ik voer geen flikker uit en kom (tot noch toe) prima door de examens heen. *grijns*
|
Citaat:
|
ik doe helemaal niks, ik heb geen hobby's, ik heb geen vrienden kortom geen leven :rolleyes:
|
Ik studeer voedingsmiddelentechnologie, speel djembé...
En dat was eigenlijk het interessantste in mijn leven :) De rest bestaat uit computeren, eten en slapen. |
Ik studeer rechten en daarnaast voetbal ik vrijwel elke dag op straat met wat vrienden.
|
Citaat:
wat doe je hier dan nog? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik hou m´m mond hoor :) |
ik school en zit op werk
|
- School
- Huiswerk - Werken - Puteren puteren puteren puteren puteren :D (o.a. forums, MSN, cu2, FIFA 2003, muziek downloaden, CD's branden) - Met vrienden leuke dingen doen - Stappen - Fitnessen - MVV :D ... (bijna failliet :( ) - TV kijken (voetbal, Formule 1, GTST :D ) - Slapen |
Citaat:
nu issut wel aan het opvallen, mister moonmonkey, en wawl (hem zeker ook voor de psobd laten stemmen) |
slacken
|
Momenteel werken, na de zomer studeren.
|
'studeren'
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga dagelijks naar school :( , doe havo, maak huiswerk, vriendinnen afspreken, ga weleens uit, tv kijken, muziek luisteren en lol maken...zo! :p |
doordeweeks elke dag ffies op school kijken (bol-4 telematica), 's avonds en in het weekend zoveel mogelijk relaxen en soms wat vrijwilligerswerk :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |