![]() |
Ben ik nou gek?
Of doen jullie dit ook???
Als ik tekst lees dan selecteer ik eerst een stuk tekst wat ik ga lezen... Bijvoorbeeld een paar regels. Gewoon dat is mijn kleine gewoonte. Ben ik nou raar? of doen meer van jullie dat? Mark :cool: (die dan als achtergrond donkerblauw heeft en de letters wit) |
Je hebt een rare eigenschap, wees er trots op! :)
|
je bent idd raar :)
|
ik selecteer altijd mee als ik wat gelezen heb gewoon om de simpele regel dat ik anders het dubbel ga lezen ofsow..... zo gek is het dus niet vind ik...... of we zijn samen gek :D ............
|
*Zit tekst te selecteren terwijl ze leest.*
Mwjah, mn vriend vindt het ook maar raar... :rolleyes: |
:D. In Word kun je trouwens heel gemakkelijk lezen met blauwe achtergrond en witte letters via extra; opties; algemeen en dan 'blauwe achtergrond witte tekst' aan te vinken. Leest en typt veel fijner, vind ik.
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook zeer regelmatig doe. :o :)
|
ja! dat doe ik altijd!
|
Doe ik ook vaak.
|
doe ik nou nooit
|
jah doe ik ook vaak, anders heb ik geen zin om hele stukken te gaan lezen, dan om de 1 of andere reden weer wel :)
|
Ik selecteer het en dan de-selecteer ik het weer enz. uit verveling denk ik.
|
en ben ik raar omdat ik dat niet doe? :confused: :o
|
Ik doe het alleen als het een heel klein lettertypen is of gewoon heel veel tekst. Maar dan selecteer ik meestal een woord ofzo zodat als ik de txt kwijtraak ik niet helemaal opnieuw kan beginnen met lezen om te zoeken waar ik was gebleven.
|
He! Ik ben niet de enige! :)
Ik doe dat ook namelijk, ik irriteer me er zelf erg aan eigenlijk. Maar anders leest het niet :S |
Citaat:
|
juh, als het een groot stuk tekst is.. anders weet k niet meer waar ik was :o
|
Citaat:
|
dit doe ik ook, meestal met grote lappen tekst, maar anders ook wel regelmatig
je bent dus niet gek :) |
ik doe het ook regelmatig :)
|
jaaaaaaah me 2...
maar dan wel bij grote stukken tekst... niet iets van 2 regels ofzo (niet dat 3 regels wel groot is hoor) |
als de letters neit duielijk te lezen zijn wel ja, maar op het forum ofzo niet
|
Nooit.
|
Citaat:
|
onbewust & af en toe
|
Ben jij nou helemaal gek geworden?????? wat denk je nou wel wie je bent heh????? een beetje tekst vet gaan maken om het dan ook nog eens te lezen!!!!!!!!! je bent echt gestoord als je zoiets doet!!!!!!!! ga naar een gesticht jaaah!!!!! kom op zeg een beetje tekst voor jan lul vet maken met je muis!!!!!!!!
|
Daarom lees ik ook zo graag gewone boeken, zo'n schermpje leest niet lekker.
|
ik doe dat ook elke keer. het is gewoon een kleine gewoonte. haha :)
|
Ik selecteer een beetje.. Maar verder heeft het volgens mij geen doel? Vaag..
|
Dan ben je niet gek, maar je doet het gewoon anders dan anderen. Selecteer zelf nooit tekst als ik lees, alleen wanneer het nodig is.
|
Doe ik soms. Nooit echt op gelet of ik dat doe.
|
ja
|
doe ik ook (bijna) altijd
|
doe ik ook wel es ooit :)
zo raar is dat toch niet ? :P:D |
je bent gek!
|
Ik doe het ook... (Woordjes of zinnen selecteren die ik lees) :)
|
Ik ook maar vooral omdat ik me dan eigelijk gewoon verveel..
|
bijna nooit...
tenzij het anders niet te lezen is :o |
Citaat:
|
dat deed ik ook toen ik dit topic opende en begon te lezen, maar ik weet eigenlijk niet waarom ik het doe. Ik weet wel dat iedereen die ik ken het een erg vreemde gewoonte vind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |