![]() |
Binnen of buiten je profieldeel??
Okeej mensjes luister goed en HELP!
Ik heb C&M op Havo en k heb dus de volgende vakken: Geschiedenis1 Engels Frans12(kon kiezen tussen duits12 en frans12) Wiskunde A1 (afgesloten) Nederlands Ckv1 ckv3 (kon kiezen tussen muziek en tekenen) Economie 1 gekozen heb ik Aardrijkskunde. Wat zit er nu binnen en buiten mn profiel? Want ik mag n onvoldoende binnen en een buiten mn profiel halen maar k weet dus niet wat? Als ik voor mn eindexamen een onvoldoende voor ak en economie haal dan ben ik toch gewoon geslaagd?? |
Cultuur & Maatschappij:
• Duits 2*/Frans 2*/Duits 1, 2/Frans 1,2 (naar keuze) • Geschiedenis • Economie 1 • Wiskunde A 1 • Tekenen/aardrijkskunde/maatschappijleer (naar keuze) • Duits 2**/Duits 1,2/Frans 2**/Frans 1,2 (naar keuze) volgensm ij zijn dit de profielvakken... |
Ik wist niet dat economie 1 in het profiel zat bij CM op de HAVO? Op het VWO in iedergeval niet
|
Ik zie dat je Aardrijkskunde in je vrije deel heb....
Dat valt in ieder geval BUITEN je profiel. De rest valt volgens mij allemaal BINNEN je profiel...(behalve MS, LB, LO, ANW, enz...) Ik heb je lijst niet goed gezien, sorry...en heb zelf E&M, dus weet niet precies wat er bij jullie profiel allemaal wel in valt... Maar weet dat van Aardrijkskunde zeker...als het in je VRIJE DEEL zit! Heel veel succes!! Kusje |
je hebt ak in je vrije deel. daar mag je dus onvoldoende op scoren.
voor de rest mag je nog 1 vak in je profielvakken onvoldoende scoren, maar dat moet je dan wel compenseren met een 6 of hoger suc6 drmee liefs Buffy (die zelf E&M met bio heeft) |
Uhm...op het Havo/Vwo kun je een onvoldoende niet compenseren..vroeger wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
geschiedenis frans economie1 muziek/handvaardigheid wiskunde zijn profielvakken de rest niet |
Citaat:
geschiedenis Frans12 Wiskunde A1 Ckv3 economie1 Ja, je mag een onvoldoende binnen en een buiten je profieldeel halen om te slagen. Dus ja, als je en een onvoldoende op ak haalt en een onvoldoende op economie, dan ben je geslaagd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe zes VWO C&M en mijn decaan legde het me zo uit:
Stel, je hebt Wisk1 Gs Ak Fa1,2 Du1,2 in het profiel deel en tekenen in je vrij deel. En laat je nu een een voldoende voor tekenen hebben, maar een onvoldoende voor AK. Dan zetten ze AK in je vrij deel en tekenen in je profiel. Zo zijn er drie mogelijkheden, in mijn geval. * Wa1\Gs\Ak\Fa1,2\Du1,2 in PD en Te in VD. * Wa1\Gs\Ak\Fa1,2\Te in PD en Du1,2 in VD, of Du1,2 in PD en Fa1,2 in VD. *Wa1\Gs\Te\Du2\Fa2 in PD en Ak in VD. .. |
Hee eef ik heb pcies hetzelfde profiel als jij, en ook in m'n vrije deel aardrijkskunde. Ik heb aardrijkskunde dus helemaal verkloot en sta al een 5 voor wiskundea1, die dus al vaststaat. Nu heb ik eco ook niet echt goed gemaakt, maar ik dacht; kan ik die herkansen, ben ik toch geslaagd. Ik dus blij. Beweerd een vriendin van me dat je vrije deel ook deel van je profiel is, dus dat ak in m'n profiel zit!!! Jemig, vanaf vrijdag helemaal depri, want dan was ik zeker gezakt, omdat je met 3 onvoldoendes in je profiel NIET eentje kan herkansen om te slagen... Vandaag toch maar even naar de decaan gegaan en ja hoor, hij zei: AK ZIT NIET IN JE PROFIEL EN JE MAG ER DUS 4 OF 5 VOOR HEBBEN EN ALS JE ECO OOK GEMIDDELD EEN 5 HEBT MAG JE DIE HERKANSEN EN KAN JE ALSNOG SLAGEN!!! Pfoei... m'n dag is weer goed!!! Ik heb dus pcies zelfde probleem als jij... Maar goed, ik ga nu eerst die vriendin een ram verkopen, m'n hele weekend verpest! En o ja; nu heb ik voor m'n gevoel niet alleen eco verpest, maar ook geschiedenis en frans... :rolleyes: Maar dat weet ik niet zeker want ik durf niet naar de antwoorden te kijken :D Ik wacht het rustig af...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |