![]() |
Het after-verkiezings topic
Praat hier na over de fantastische verkiezingen, gewonnen door de PSOBD
En nu krijg ik Bethamethasons zegen :) Hiephoi :o |
Ik wil deze mogenlijkheid nog eens benutten om alle kiezers van de PSOBD te bedanken voor hun steun. Echt geweldig van jullie, want zonder jullie zouden wij nergens zijn.
Bedankt. :) |
*spreekt haar zegen uit*
Jammer dat 'ie niet van Bethamethason is.. :p Zo, waar waren we gebleven? Bij het ge-wel-di-ge KIP-topic van Needle_damage? |
Citaat:
En idd ik wil ook even alle mensen bedanken die voor de PSOBD hebben gestemd. Het gaat sinds de verkiezingen al een stuk beter met het forum, doordat jullie op de PSOBD hebben gestemd (y) |
Citaat:
Needle_damage Dminor MoonMonkey WolterB FlorisvdB Leonoor Cartman666 Wawl (voor de wijze gesprekken op msn/pm, het openen van polls, KIP-topics openen, spammen, het overlopen naar PSOBD en het zeer kundige controleren van de stemmen (y)) En alle andere mensen die de topics bovenhielden, de verkiezingen bekend maakten op DK en andere fora, gestemt hebben, lid van een partij werden, en ministerposten bezetten. Zo, wie mis ik nou nog? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ontzettend aardig zeg ;) |
De demonisering van het kiesstelsel! Door mij niet te kiezen, heeft men de democratie vermoord!
|
Citaat:
|
ik dank u allen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel on-topic blijven, he mensen? ;)
|
Citaat:
@Maanaap: ok. :o *salueert* Verzin eens iets ontopics waarover we kunnen forummen? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Veel plezier! (y) |
:)
|
Citaat:
Maar dank je :) |
PSOBD... :( ik had De Tegenpartij gekozen :( :( :(
|
Citaat:
Femke is haar stemmers ook dankbaar. ;) Nee, ik heb het niet aan haar verteld toen ik haar sprak, maar het was een leuke tijd. |
Weetje, ik moet maandag om half 12 met de Partij van de arbeid praten, ik ga het uiteraard ook hebben over de mogelijkheid van Psobd in het echte 'buitenleven' kabinet
|
Gaat er ook nog wat gebeuren met de uitslag???
Zo niet, wie heeft er een leuk idee? :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |