![]() |
G.e.s.c.h.i.e.d.e.n.i.s.
HALLO ALLEMAALLLLLL!!!!
Ik heb een vraagje over de stof van Geschiedenis...HAVO Ik heb namelijk op www.examen.kennisnet.nl gekeken en daar stond stofomschrijving van GS. Dit stond er, en ik begrijp er geen kont van :confused: ...: Van domein D Staat, natie en politiek, het subdomein Totalitaire systemen en staten en het subdomein Politiek systeem en politieke cultuur in Nederland. Kan iemand mij vertellen waar dit op slaat? Ik kan nergens iets vinden. Ik had namelijk van mijn lerares begrepen dat ik die hele boekjes moest leren: Sovjet-Unie en Nederland van 1950-1990 Please Help me!!! Kus |
Havo of VWO?
|
Citaat:
|
OW SORRY VERGETEN!!!!
HAVO... Kus |
wij moeten ook gewoon die boekjes van stalin en nederlanders en hun gezagdragers leren hoor... iedereen doet dat en volgens mij slaat die stofomschrijving daar ook op.
donư worry....be happy, je haalt t wel! net als wij allemaal!!! |
Citaat:
|
Waarschijnlijk moest er vorig jaar toen Sovjetunie er ook in zat om de 1 of andere reden per se iets behandeld worden over een totalitaire staat, en hebben ze daarvoor de Sovjetunie gekozen want dat was nu eenmaal een goed voorbeeld voor een totalitaire staat :)
|
Voor zover ik weet hebben vwo en havo dezelfde boekjes en dus dezelfde leerstof...
|
Volgens mij bestaan er gewoon een aantal domeinen waar de eindexamen onderwerpen uit gekozen worden. De invulling van zo'n domein is elk jaar anders.
En dus passen onze onderwerpen nuin de Domeinen. En je moet dus gewoon de boekjes Nederlands en Sovjet Unie leren. |
ps. vorig jaar hadden ze precies hetzelfde boekje
Een onderwerp blijft namelijk 2 jaar staan. De mensen die na ons komen krijgen ook dezelfde stof van Nederland en een ander onderwerp |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |