![]() |
Aantal herkansingen?
Hoeveel herkansen hebben we nou precies voor t vwo? 1 of 2?
|
1
en als je daar niet aanwezig kunt zijn omdat je al je benen hebt gebroken ofzo is er nog een derde tijdvak:p |
Ja ik weet dat er nog een derde tijdvak is.... maar gvd maar 1 herkansing...pfff nou ja het zij zo. :(
|
is volgens mij niet helemaal waar... er kan volgens mij wel besloten worden je 2 examens te laten herkansen (als al je andere cijfers goed zijn, en 2 cijfers zijn te laag bijvoorbeeld) maar dat is dan meer uitzondering dan regel...
|
volgens mij bestaat die uitzondering niet hoor! Dan zou iedereen alleen maar de vakken gaan leren waar die goed in is en die andere vakken niet leren en gewoon herkansen :D Het derde tijdvak is er voor als je bv langdurig ziek bent geweest of ivm overlijden oid
|
Is er voor havo ook maar 1 herkansing?
|
Citaat:
Ik denk dat Wiskunde vanmiddag een ramp word, dus die moet ik dan herkensen. Als ik een 1 haal sta ik gemiddeld een 3.75 dat is afgerond een 4, en dan kan ik nog slagen geloof ik of heb ik het verkeerd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een 4 hebt, mag je ook nog een 5 in je algemene vakken hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
op het vwo volgens mij niet, één 4, òf twee 5en.... toch? |
Citaat:
- één 4 & één 5 mits maximaal 1 van die onvoldoendes in je profieldeel zit - óf : 2 5en.... met dezelfde voorwaarde als hierboven En dan zijn er nog meer mogelijkheden hoor, maar dit is het minimale om te slagen |
Citaat:
maar economie en wiskunde zitten helaas ALLEBEI in mn profieldeel... :( :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |