![]() |
Boeken over reizen
Ik zoek een boek dat gaat over reizen. Het liefst zo onbekend mogelijk en met verslag erbij. De hoofdpersonen uit het boek moeten een reis maken. en die reis moet een belangrijk onderdeel zijn in het verhaal.
Dus heb jij een verslag liggen van een erg onbekend boek dat over reizen gaat? Meld het please even. Thanx |
Sorry ik heb geen idee
|
waarom is het zo belangrijk dat het een onbekend boek is? gulliver's travels zou natuurlijk voor de hand liggend zijn...
|
ik heb even voor je gezocht op google, en de reisverhalen die gevonden heb zijn:
*Een barbaar in China - Adriaan van Dis *China per trein - Paul Theroux *Buigend bamboe - Carolijn Visser *In het land van een ander - Carolijn Visser *Terug naar India - VS Naipaul *Are you experienced - William Sutcliffe (2 reizende jongeren door India) en ik vond ook deze site: http://home.wanadoo.nl/estories/reizen.htm misschien kun je hier wat mee. als je die titels van hierboven intypt bij scholieren (recensies) krijg je vast wel iets bruikbaars. |
Als je beetje willen lachen lees dan 'Are you experienced?' dat is een boek dat de draak steekt met rugzaktoerisme in India, echt cool, van William Sutcliffe.
|
Dank julli9e wel:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |