![]() |
lengte penis
hoi ik heet Emre `k ben 13 jaar en over 2 maanden wordt ik 14 mijn penis is maar tussen de 10-11cm :( is dit nomaal want ik heb al een jaar lang sperma en ik heb ook normaal schaamhaar ik ben wel ik dik voor mijn leeftijd en lengte ik ben 1.50 en 60kg :mad: wat moet ik doen help me please. :mad:
|
wachten tot je 50 bent.
|
25 kilo afvallen, dat scheelt denk ik wel ten minste een centimeter
en dan wachten tot ie groeit :D want dat doet hij zeker nog |
ga de zoefunctie es gebruiken joh
|
Geef die jongen het standaardantwoord:
Jochie, je staat nog aan de voet van je puberteit, dus gewoon afwachten. Hij zal nog wel groeien. *bekent laatst ook weer een centimeter te zijn gegroeid sinds de vorige meeting euh.. meting :D* En zo niet, dan zou ik me er nog geen zorgen om maken. Het minimale voor heterosexuele sex is 7 centimeter en daar ben je al voorbij. |
Ach lieverd, maak je niet te druk.:) Het is echt helemaal normaal dat je piemel nog niet zo groot is als je pas 13 bent! Geloof me: dat komt allemaal goed binnen een paar jaar.:) Met je gewicht heeft het in elk geval niks te maken.
|
Je bent 13, dat is zo jong.
Er is helemaal niets aan de hand. :) |
Dat je nu een beetje chubby bent zegt niks. Ik had ook een heel stevig vriendje. (O nee, toen had ik hem nog niet.) En die begon op zijnveertiende ineens de hoogte in te schieten en het was een lang dun end toen ik hem kreeg.
En ook daarbeneden is alles toch nog goedgekomen. Wat ik wel weet is dat de vorm niet meer verandert. Maar groeien doet hij nog flink. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |