![]() |
Deluge!
wat is dit een vette band!
Heeft iemand die nieuwe split al gehoord met fordirelifesake? die schijf klinkt echt erg vet! Ik denk dat deze band over 2 jaar erg groot zal zijn in nederland en europa.... voor mensen die het niet kennen en wel willen kennen.. deluge - my way home deluge - heal broken words (van die nieuwe split) |
heal broken words heeft trouwens ook een supervet beginstuk dat over gaat van piano tot raggen... :cool:
|
Ne pas pour moi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
n killermachine85hand is snel gevuld.
ik vind het niet zo. |
Idd geweldige band, ik heb het 3 x voor elkaar gekregen ze te missen, is dat niet geweldig (vertraging trein,zelf oefenen etc.)
maar ik heb van de week eindelijk die pianoincognito op i-net weten te vinden en die maar gefikt, die 'spot in the shadow' cd is wel vet zeg. Coole pianodeuntjes, aanstekelijke shit. |
zo strak ...wat een drummer ook
vet |
Leuke band, leuke dudes. Leuk! Simon is een lekkertje.
|
Ik heb er twee jaar geleden ofzo eens wat van gehoord, toen vond ik het niets.. maar aangezien mijn muzieksmaak toch wel veranderd is enzo, zal ik nog eens een keertje gaan luisteren :)
|
Heb Spot In The Shadow en die laatste split indeed, ga ze vanavond waarschijnlijk live zien! :)
|
ik heb ze meerdere malen zien optreden en dat was wel (y) . ik ken verder hun cd's niet.
|
Heb ze laatst gezien gelijk maar ff cd-tje meegenomen (spot in the shadow)
|
Shit man, show was gecancelled...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |