![]() |
Evito
Hey Evito...
waarom ga je weg op 31 mei??? Zonder jou is het forum toch niks meer? Of in elk geval een stuk saaier :( |
:)
Wees maar niet bang, hij is zo weer terug. |
Pm hem dan.
|
Denk je?? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je eerste post in dit topic is cynisch lijkt me :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Oftewel aandachttrekkerij :o |
Een half jaar geleden had hij ook al afscheid genomen maar toen kwam hij gewoon weer terug onder allerlei verschillende nieuwe nicks. Ik durf daar mijn lidmaatschap op te zetten dat hij hier zeker weer terug komt.
:) |
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard vindt hij het natuurlijk ontzettend geil dat we het zo over hem hebben als hij dit zo leest :o |
Citaat:
|
Citaat:
en evito vindt geloof ik alles geil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
damn dit is geil man
:D |
nee, ik ga het dit keer werkelijk waar serieus proberen
hier is geen uitdaging meer voor mij en in de toekomst waarschijnlijk ook niet 31 mei lijkt mij een mooie datum om mijn laatste forumdag te beleven :D natuurlijk heb ik hier veel geleerd en onderwezen maar aan dat eerste is zeker wel een einde gekomen dat tweede is nog een mogelijkheid, maar ik denk dat ik dat beter zal kunnen doen, wanneer ik hier niet meer kwam :D het is te nutteloos en kost teveel tijd |
Wat is nu echt de reden dat je weg gaat dan? Het is toch gewoon een vorm van vrije-tijdbesteding? :)
|
Ik geloof niet in nutteloze vrijetijdsbesteding. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man! jouwn hele leven is nutteloos! je betekent voor niemand iets en je voert geen flikker uit! je bent gewoon zielig en je zit jezelf voor de computer af te trekken als jouwn naam wordt genoemt in een topic (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PRAAT VOOR JEZELFFF!! ;) |