![]() |
Rokken ?
ben je stoer als je rookt ? ik vind van niet ik doe het zelf ook niet, de meeste uit mijn klas roken en ze vinden volgend smij zichzelf daar mee stoer ik vind het echt uitermate slecht. ik vind het niet erg. als je argument achter roken is `` dan ben je stoer´´ vind ik dat je slecht bezig bent
|
En wat heeft dat dan met rokken te maken?:confused:
(:p) |
Ik dacht roKKen :D
Rokken zijn (y) (bij meiden dan) Roken is (n) (vind ik) |
ik sta vierkant achter je hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat mij opviel is dat de (y) een andere kleur heeft dan de (n) |
Iedereen moet zelf weten of men rookt, daar kan niemand iets over zeggen. Ik kan me er niet druk om maken als mensen roken, maar zelf zou ik het nooit doen. Ik heb het overigens ook nog nooit gedaan. :)
|
Je moet zelf weten of je rookt of niet, ik heb er geen problemen mee (y)
|
Ghehe :D
ik zeg niks |
Citaat:
En daar kom je nu pas achter? ;) Ik wou bijna zeggen dat in t echt ook de buitenkant van je hadn een andere kleur heeft dan de binnenkant, maar bij deze smileys is t bij beide de binnenkant dus tsja vreemd :confused: :p |
haha ik dacht rokken duz, maar roken, moet je zelf weten, ik vind 't niet erg..logisch
|
sorry ik bedoel roken ja geen rokken sorry foutje :D
|
bedankt voor je beschouwing (y)
|
Citaat:
En roken is STOM! |
Roken is ook slecht, in alle gevallen. Wat voor reden je ook gebruikt waarom je rookt, het blijft slecht (n)
|
Grmpf. :D
Roken is :cool:. Duh. |
Niet al het roken komt door stoer te zijn...
|
Roken is zielig. (n)
|
Roken tja... als je 't in je eigen ruimte doet... leef je uit, stoer of niet...
maar als ik vraag aan iemand waarom hij/zij rookt... dan krijg ik een 'gewoon' of 'het helpt me ontspannen'... ik vind 't een beetje rare redenen... |
ik rook niet... ik blow alleen maar, dat is veel stoerderder :cool: :rolleyes:
mensen moeten t zelf weten, t zijn hun longen, als ze anderen (mij) er maar zo min mogelijk mee lastig vallen |
Roken is echt wel vet hoor (y) ;)
|
Citaat:
ja dat zeg ik :) |
Roken is hartstikke nodig! Stel je voor dat alle overleden kankerpatiënten e.d. nog geleefd hadden. Dan had Nederland weer een miljoen inwoners erbij!
|
Citaat:
Die kunnen we anders nu best wel gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
aan de andere kant, als iedereen die rookt nou gewoon op ze 50ste een stoot vergif neemt dan is de evt. balans met ouderenzorg ook opgelost... |
Citaat:
|
I smoke a lot :D
|
Citaat:
|
Citaat:
O. |
Citaat:
Voor de economie. |
als ze alleen zichzelf er mee lastig vallen moeten ze doen wat ze willen.
helaas is dat zelden het geval. |
Ik vind roken een vieze en asociale gewoonte. Men gooit de peuken overal maar neer, het stinkt in meerdere omgevingen gigantisch naar rook en door hun gezondheidsproblemen wordt voor iedereen de gezondheidszorg gigantisch duur (n)
|
Ik vind er niks stoers aan, duh
|
Kinderen gaan roken om stoer te zijn of omdat ze nieuwsgierig zijn. Werkelijk niemand geeft toe roken stoer te vinden, maar toch blijkt dat de grote reden zijn waarom mensen gaan roken! :confused:
Ik rook zelf regelmatig, maar niet als ik alleen ben, maar als ik met vrienden ergens gezellig zit. Ik rook dan ook voor de gezelligheid, en zeker niet om stoer te doen... Over een pakje sigaretten doe ik ongeveer een maand. Maar inderdaad, als je in de brugklas begint met roken en er daarna een stomme en vieze gewoonte aan overhoudt... das dom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb 2 jaar gerookt en ben er nu 30 dagen af
|
ik rook niet, heb het wel gedaan, maar dat was meer om te experimenteren.
|
eigenlijk heel dom, maja, ik heb er geen problemen mee als iemand rookt, als het maar niet voor het stoer zijn is...
|
Citaat:
|
Citaat:
bovendien, zo serieus was ik nou ook weer niet :rolleyes: |
Citaat:
Zoals jouw familie doet zeker? :rolleyes: Loser (n) |
Ik rook, niet om stoer te zijn. Dat is typisch iets wat mensen van 13 jaar denken, dan doen veel mensen t nog om dr bij te horen.
|
ik vind het helemaal niet stoer.
als ik het deed om stoer te zijn, was ik wel allang gestopt. |
Citaat:
1/3 van de rokers haalt zijn levensverwachting (da's dan onder de mannen, maar bij vrouwen verschilt het denk ik niet echt). Rokers gaan dus eerder dood, en maken minder lang gebruik van de AOW en de zorg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |