![]() |
een nieuw begin
Wat als genetica en hersenonderzoek zo ver gevorderd is dat er bij wijze van spreke een virus ontwikkeld wordt dat alle mensen impotent maakt en ook een soort supermens ontwikkeld wordt, die wat betreft persoonlijkheid* anders in elkaar zit.
Dit zou een menselijke oplossing zijn voor 't probleem genaamd "mens". Ik neem eigenlijk aan dat jullie ertegen zijn, maar ik zou graag reacties willen horen. :p * (Ik zal hier verder niet over praten want ik weet nog niet wat die persoonlijkheid dan zou moeten zijn) |
mjah maakt dat virus je nou een supermens. of ga je die zitten kweeken?
of met blokjes bouwen.. staat niet echt in de vraag :p |
:) ik zal 't een beetje verduidelijken
1. een virus zorgt ervoor dat er geen nakomelingen meer komen 2. een nieuw, genetisch gemodificeerde versie van de mens neemt 't over. |
de vraag is of de mens niet zelf zover door zal evolueren dat voortplanting niet meer nodig is en zichzelf zal aanpassen, zolang het biologisch gaat heb ik op zich geen bezwaar
|
Ik zie dat ik vergeten was er iets bij te zeggen. Ik had een radicaal linkse groepering in gedachten ofso, die wil dat we met een schone lei beginnen. Die gebruikt het virus om iedereen uit te roeien en verheffen zich daarna tot goden met genetische modificatie.
Eerlijk gezegd heb ik altijd iets in gedachten als in sprookjes de elfen. Ik denk dat veel kwaliteiten die bijv. de elfen in LotR bezitten met genetica te implementeren zijn op die manier, telepathie, onsterfelijkheid, "vrediger karakter", enz... |
de mensheid acht zich klaar voor de volgende stap van elvolutie, namelijk die van het zelf ontworpen leven.
verder wil ik er niets over kwijt. |
Ik BEN mijn ziel. Ik BEN in feite alles. Het gaat niet zozeer om WAT ik BEN maar om wat de rest IS.
Als heel de wereld met EEN is, ben ik dus heel de wereld. Alles heeft een ziel, een levensbron. Ik BEN mijn ziel, ik BEN mijn levensbron. Ik BEN wat ik geleerd heb te zijn, en ik WORD wat ik zal leren te ZIJN. Ik BEN deel van dit universum, netzoals dieren en planten daar deel van zijn. Ik BEN wie ik BEN |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |