![]() |
favo dnb tracks?
noemt u ze maer!
Dom & Keaton - Archaeon Dom & Keaton - Mordor Ed Rush & Optical - Goodfoot Konflict - Messiah Faith in Chaos - Possession (Konflict remix) Polar - Innocent K - No Sleep Step2Zero - Come Closer )EI3( - Tendon Dom & Roland - Soundwall VIP M/CR Movement feat. Static - The Slice Exile - Bad Diet Technical Itch - The Rukus |
ik ken niet zoveel dnb behalve lokaal spul.
maar in vind "brown paper bag" van roni size wel ok. |
Uh iets van T minus zero ofzo
|
Ojah en natuurlijk alles van de band exo! Waar ik overigens nog nooit iets van gehoord heb.
|
Goh heb er zovele maar euh ééntje blijft zeker in de lucht hangen
LK - Dj Marky Mark :D |
Jorge Ben & Toquinho - LK (DJ Marky Mark & XRS Land ft. MC Stamina mix)
Ed Rush & Optical - Kerb Krawler Patife & Fernanda Porto - So tinha que ser com voce Un-Cut - Midnight Roni Size - Brown Paper Bag John B - When I'm close to you J Majik vs Hatiras - Spaced Invader LTJ Bukem ft MC Conrad - Seba Patife & Max de Castro - Carnaval Ed Rush & Optical - Slip thru |
Dom & roland-Imagination
Dom & roland-Extra terrestrial Dom & roland-The storm Dom & Roland-Soundwall Dom & keaton-Mordor BSE-mutations 2 Er zijn nog wat nummers van Teebee en BSE die ik echt fucking gaaf vind maar die weet ik effe niet uit me kop. |
ik ken niet veel nummers maar mag graag naar de jungletrain.net stream luisteren en af een toe een mix van breakbeat.co.uk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Technical Itch - The Rukus
Dieselboy - You Must Follow |
Alles van Dillinja en Shy FX!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
distorted minds - t-10 <3
Dare - tough at the top aphrodite - king of the beats aphrodite (fatboyslim/eminem)- hi my name is mix funky love you (geen idee van wie t nummer is) (jungle) hype - closer to god shy fx - shake your body (zn bekendste en beste nummer vindik) |
Citaat:
Maar de volgende keer druk je je voor jezelf uit! |
Citaat:
|
Squarepusher - A Journey to Reedham
Roni Size - Watching Windows Roni Size & Zach de la Rocha - Center of the Storm Tja, noem maar wat. Ik kan een hele hoop waarderen... |
MM ik ben slecht in DnB nummers onthouden..
Maar een vriend van me draait en in zijn mix zitten meestal platen van Ram en Virus.. Over het algemeen vind ik alle DnB wel goed.. Maar ik heb het liefst darkstep.. Lekker beuken.. Cause4Concern was gisteren igg te vet.. Lekker beuken.. UK DJ's zijn toch wel de shit :D.. |
Citaat:
shake your body, mja die kruising met latin is gewoon super en die beat is echt geweldig :cool: |
DJ OX - Downbeat & Upbeat Selection :)
|
Jup..
Ik moet daar ff geld voor zien te regelen.. Maar ik zal er wel zijn.. Ik zorg ook wel dat Hans mee komt :D.. |
Hij wou gister mee gaan naar P.R.S.P.C.T. maar hij had geen geld meer..
En van deze week zei hij dat ie wel naar Waterfront zou gaan.. Hij zei dat ie nu wel eens wilt zien hoe ik uitga nu ik weer single ben :p.. |
Mjah ik ga met Hans chicks playen :p..
|
Citaat:
|
Jah doop man ..
|
Roni Size - Brown Paper Bag
|
ik luister nu raiden - all out war
zijn er meer die dit een future forces - cold fusion rip vinden? |
Roni Size - Playtime
|
Citaat:
|
Citaat:
|
getsie, allemaal foute dnb hier...Roni Size, Shy FX =\
|
Citaat:
|
lmao ;)
|
Citaat:
|
favo nummers van dit moment:
Facs & Scythe - Polyglot Breakage - Spiritualism Blue - Melted Down (Paradox Drumfunk Remix) Cause 4 Concern - Soul (Matrix & Fierce Remix) Kiko - Ronin Current Value - Square Blip + Alles van de nieuwe Klute LP ;) |
echt bijna alle shit van John B, lekkere rolling beats. Mensen die van hippe funky d&b houden kunnen dat wel waarderen.
|
Citaat:
waarom vind ik alleen dirty neger muziek bij john b? :( |
Citaat:
Maja hij is mss ook wel het meest commerciël.. Geef mij maar Ram Trilogy of Ed Rush.. |
Citaat:
|
Amon Tobin - Reanimator
|
Citaat:
|
de Grooverider Essential Rewindz :D
|
Black sun empire was gaaf in Rotterdam. Hij heeft een uur lang alleen maar amen gedraaid. :p
|
aah neuk dat heb ik dus weer eens gemist :|
|
Ik vroeg me al af waar je was :p..
Het was echt te vet joh.. Lekker hard beuken weer :D.. |
bleh. ik kom denk ik wel naar resistance. mag dan wel niet teveel zuipen want ik moet werken de volgende dag :'(
|
Citaat:
|
Jah das balen als je niet teveel mag zuipen..
Ik kon bij PRSPCT ook niet veel drinken door geld gebrek :p.. Maja ik had het toch flink naar mijn zin :D.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28. |