![]() |
Je laatste aanwinst!
Ik vind dat er een nieuwe mag, want die andere staat ver weg, en die was toch bijna vol :)
Ik ben ein-de-lijk weer eventjes naar Rotterdam geweest... - rode trenchcoat Tommy Hilfiger (y) - witte stoere broek op de heupen met zakken, je kunt m insnoeren onderin Zara - rood leren riempje - witte iets nettere broek, beetje wijd Tommy Hilfiger - donkerblauw-lichtblauwe riem met hele gave sluiting Tommy Hilfiger - wit ribtruitje met boothals, een of ander bijenkorf merk - zwart simpel truitje met ronde hals Zara - donkerblauwe dunne broek met steekzakken, lekker los, Zara En ik ga morgen even een felgele trui kopen die ik zag liggen, en een heeele mooie ketting met grove rode stenen bij de Bijenkorf. Dat laatste wil ik al heel lang maar Otazu werkt niet mee, die had alleen roze altijd :) Ik maak zo misschien wat foto'tjes :) |
Gewonnen:
2 kaartjes matrix:r 2 potjes time crisis II :cool: bier Verloren: credibility op dit forum |
een zwarte blouse met witte verticale dunne strepen, stretch van Energie
|
Aargh ik moet nodig weer eens shoppen...nou ja, na de examens ga ik alle leuke winkels plunderen :p.
|
Twee vestjes met korte mouwen; een witte en een legergroene..
Mét pastel kleurige regenboog biezen.. Voor 10 pleuro ps :D |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kom je aan dat geld :| wel cool hoor! Ehm..mijn nieuwe aanwinst is alweer een tijdje geleden..een vest van Tommy Hilfiger |
-zilveren slavenarmband van n vriendinnetje.
-zilveren armbandje met kleine belletjes. -zwart dun leren armbandje met mini spikes, ook van n vriendinnetje. -lap zwarte en lap fluor-roze fluffy stof, door mn leraar in mn handen geduwt, en k heb werkelijk geen idee heb wat k dr mee moet. -verlopen id-kaart van mn jogje, (foto dat ie 12 was, schattig en onschuldig :|) -8 voor eindwerkstuk tekenen -zwarte grove netpanty's -zwart/witte kniekousen |
paarse brede haarband
500 mini zwarte haarelastiekjes dreadspray |
truitje met horizontale lichtbruine/donkerbruine streepjes van carharrt...
bier |
Een pakje appelsap.
Lichtroze trainingsbroek Witte, wijduitlopende linnen broek |
vage zwart witte schoenen waar van ik eigenlijk nog niet helemaal zeker weet of ik ze wel leuk vind :confused:
|
bier, kretekpeuken, spierpijn, een slaaptekort en allerhande spannende ervaringen. Alles uiteraard opgedaan tijdens het drie-daagse-Berlijn-school-project, olé.
|
roze zweetbandje
rood zweetbandje MCflurry salade bij de Burgerking |
Citaat:
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=121898 |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
woooow gruwlijk maart!! :eek: (y)
|
- nieuwe broek met blauwe en geelachtige verticale streepjes, wijduitlopende pijpen en zit heel lekker (mn moeder moet hem alleen nog een klein stukje innemen aan de achterkant)
|
Citaat:
|
vandaag op het waterloo plein geweest:
- leren jas, zomer dingetje. - zwart kort suede rokje met drukkertjes aan de voorkant, over de hele lengte. - zwart kort pettycoat rokje. (schrijf je dat zo?) - zwarte kant-achtige wijdige rok tot halverwege mn kuiten. - zwart kantig truitje met 3/4 mouwen, heel kort verder. alleen een knoopje bovenaan. - laarsjes, zwart hogig en gespjes, blok hakken en lopen naar de tenen toe iets smaller. - edit: zonnebril |
Citaat:
Overigens is dit de 3e keer dat ik zo'n opmerking plaats, maar ja, het is niet verwondelijk dat jij dit als 193,372x ziet aangezien je 193,372x loopt te rukken op de virtuele tieten van forummers waar mijn opmerking niet ver onder te vinden is. Ps) Als je de 'dis' hem niet snapt wil ik het je graag uitleggen. |
Mijn paarse schoentjes:d:d:d
|
- groenblauwe driekwart combat zomer broek whoa!
- zwarte soort linnen driekwart zomerbroek met aan de zijkant een roodwitgele streep - rood/wit gestreept boothals truitje met driekwart mouwen |
|
Citaat:
|
Wat denk je wel :rolleyes:
|
Citaat:
|
haha
anyways mijn laatste aanwinst is een hempje van traffic voor de rest heb ik nog meer nieuw spul, maar da's zo belachelijk veel, dat ik het niet ga opschrijven. |
Camouflage shirtje met brede hals en gele opdrukken (only)
Donkerblauw shirtje met achterop witte opdruk (levi's limited edition :p) Streepjeskousen (zwart/wit, regenboog, roze/paars/blauw) |
geweldig regenboogjes dreadsmutsje
|
- creme-kleurige broek met wijde pijpen van de zara (15euro! halleluja >.<)
- rood strak t-shirtje zonder mouwen van ralph lauren - wit bloesje (korte mouwen) met hele kleine lichtblauwe ruitjes van ralph lauren - rode adidas schoenen - bikini van o'neill in de kleuren rood/roze/kahki groen. je kunt 'm langs 2 kanten dragen, ene kant verticale streepjes in die kleuren en de andere kant van die hawai... achtige... bladeren... bloemen... iets :) maar heel cool, je kunt dus een beetje combineren. - 2 armbandjes bij de h&m |
nog een gaatje in mijn oor
en een oosterse-ring |
echt mooie jas roos!!
|
naja, het was niet echt míjn aanwinst :( , ik heb hele mooie oorbellen voor mijn moeder gekocht en mijn vader had er een bijpassende ketting bij gekocht. :)
|
Citaat:
|
groene driekwartsbroek
bordeaux vestje zwart truitje :) |
Citaat:
|
2 polo's van tommy hilfiger
ownee paar schoenen van bij mcgregor |
http://home.wanadoo.nl/d.van.schravendijk/01_0.gif
Geloof dat het streeje iets anders is, maar wel wit met lichtblauw. |
Citaat:
|
Een rooie 3/4 broek :)..
Één van de weinige zomerbroeken die ik heb.. |
vitalinea....ik ben een addict :)
|
Citaat:
mijn laatste aanwinsten: cd van de Soundtracks van de film Amélie ´n roos van Steve http://www.smilies.at/party/smiley9.gif |
2 maanden geleden 2 nieuwe onderbroeken gekocht :D
|
drie pakken blonde dreads... Ja uhu nu alleen nog groene vinden :S
|
Citaat:
(had ik niet ergens een accordeon liggen?) |
Een heleboel zooi bij neckermann en wehkamp...ennuh Soulfly 3 cd van een medeforummer ;) Oww enne LOTR playstation2spel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |