![]() |
klaarkomen in het gezicht
zijn hier meisjes die wel eens in het gezicht gespoten zijn door een jongen en vond je dat erg?
|
Cumshotten is niet mijn ding. ;) :o
|
Citaat:
Ja, dat heb ik al tientallen keren meegemaakt en nee, ik vind het niet erg. |
Als jongen moet ik zeggen dat ik me niet voor kan stellen dat een meisje dat leuk kan vinden. :eek:
Maar goed, een meisje zal misschien weer niet kunnen voorstellen waarom mijn tong zich zo tot dat alles daar beneden voelt aangetrokken... :p :o ;) |
Dat was toch een hele rijke voedende gezichtscreme, waar ik iedere ochtend mee wakker wordt? Ja geen idee hoe het er zo vanzelf is terechtgekomen. Gek, het begon net toen ik een vriendje kreeg...
|
Het is me niet egt supervaak overkomen, maar ik vind het wel geil om eerlijk te zijn... ;)
|
Citaat:
|
|
heb t wel s meegemaakt, maar vond t niet zo super, eerlijk gezegd.
|
Heb het nog niet meegemaakt.
|
Citaat:
|
Weleens gebeurd, maar dat was meer perongeluk. Z'n lul floepte uit m'n mond net op het cruciale moment :)
|
jawel...ik vond t niet erg maar ook niet geweldig ofzo...
ik kreeg t een x in me oog toen was de hele dag mn oog rood en t prikte :confused: |
Mjah ik ook in mijn oog dat prikte heel erg, toen zat mijn hele gezicht eronder. En de tweede keer was t een beetje te laat toen liep t over mijn kin op mijn zwarte trui :D
Maar ik vind t niks, toch wel een beetje machtsgevoel voor jongens, net zo'n idee van "i'll shit on you" je bent niks waard ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet met welke jongens jij omgaat, maar dat slaat nou weer helemaal nergens op. |
Het is toch ook net een kick om dan weer een beetje onderdanig te zijn en de andere keer meer heerschend ;)?
|
Dit topic komt hier ook 1x per week opnieuw of niet? :o
Ehmz nooit gedaan, lijkt me niks ik hou niet zo van dat domineren en shit (n) |
Bazz, dat is niet domineren, want als het meisje jou pijpt of aftrekt en je komt in haar gezicht dan doet ze dat toch zelf:P
Ja, mijn vriend is wel eens min-of-meer klaargekomen in mijn gezicht. Zag er erg grappig uit, zo'n omhoogspuitend fonteintje van dichtbij. En nee, ik vond het niet erg, ik vond het grappig:P |
meeste vrouwen vinden dit heerlijk....lekker warm :D
|
Ik vind het wel geil :)
Zeker dat onderdanige erven trekt me wel :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |