![]() |
[power fan]
ik heb laats een niewe pc kast gekocht. er zit ook een niewe voeding in maar de fan van die voeding die doet het niet. Hoe zorg ik ervoor dat ie het wel doet?
|
Lekker duidelijk omschreven probleem, sjonge, wat zal je dat veel tijd hebben gekost :rolleyes: Heb je de fan van de voeding wel aangesloten op je moederbord?
|
Hoe weet jij dat hij het niet doet? Sommige "smart fans" gaan harder en zachter draaien naar gelang de temperatuur. Kan zijn dat je de fan dus niet hoort. Kijk eens goed achter als je de computer aanzet of je de bladen van de fan ziet bewegen.
En als het ding stuk is en het is nieuw, moet je ermee terug naar de winkel. ;) |
ja :) had ik ook met m'n oude voeding van antec (staat misschien nog wel ergens een thread hier :D en anders op got), naja.. hij deed het wel.. maar soms ging ie gewoon uit... en dan werd m'n voeding superheet :) en ging heel m'n kamer naar gesmolten plastic oid ruiken :). maar als hij het nooit heeft gedaan denk ik inderdaad dat de fan stekker niet op je mobo zit aangesloten. Lijkt me toch sterk dat een fan van een splinternieuwe voeding het niet doet.
|
een fan van je voeding sluit je niet aan om je moederbord ;)
maar verder issut ff kijken welk merk en type t is om te kijken offut idd een smartfan systeem is. maar dat is niet vaak ik een pc die je compleet koopt, heb je last van t spontaan uitvallen van t systeem na een bepaalde tijd? iig vraag t bij de winkel ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |