![]() |
Slaap zacht
Je kijkt me aan
terwijl er nergens licht meer is (behalve in mijn hart) geeft me je laatste woorden ... zacht je lacht en zegt ... Slaap lekker Je dooft het vuur (laat het weer oplaaien) en verdwijnt dan in de nacht. |
Verdorie Fan...
Ik heb al veel te lang geen gedichten meer van jou gelezen.. ze doen me goed.. Prachtig gedicht.. ze ontroeren me altijd.. xx M |
kvinnum ook heel mooi...
behalve die 1e regel tussen haakjes, die past er minder mooi bij of is te cliche, tweede keer past ie wel mooi! |
Ja, hij is mooi. En die haakjes geven een speciaal effectje. :)
|
wel mooie woorden, maar ik zie het nut van die puntjes niet echt.
verder is het gedicht mooi. idd, dat tussen haakjes maakt het wat specialer en geeft 't nog een wat mooier effect. |
Die puntjes?!
Kweetniet, heb het zo geschreven... als een soort rustpauze denk ik... Tenks trouwens iedereen :D XXXX Fan |
Hey schattepetattie, zoals ik al had gezegd: ik vind vooral het laatste stukje mooi :) Maar tis goed dat je weer bent gaan schrijven...
kuzzie lies |
Jaaa prachtig!!
De twee stukjes tekst in die haakjes geven idd een speciaal effectje, beetje alsof dat zachter moet gefluiterd... Ik vind het beetje simpel maar dat maakt het helemaaaaal niet minder mooi. Zo zie je maar weer dat je de simpele dingen moet appreciëren ofzo :) |
Mooi liefje!
Een heel sterk effect ook. Liefs en knuffel, Caroline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |