![]() |
als je op dit soort vieze sites mag komen enzo dan staat hier een filmpje van een toungue split...
en ik vraag me dus af wat je dan nog eigenlijk kan... kun je die dan onafhankelijk van elkaar gaan bewegen ofzo? (zal wel niet) |
Sla dan ook gelijk met een moker van 20 kilo op je gezicht, totdat er geen vormen meer in te herkennen zijn.....
|
ik zat er over te denken om dat onderste dingetje door te (laten)knippen kan dat zonder verdoving?
|
Citaat:
|
Volgens mij geeft het een hele nieuwe dimensie aan orale seks...
|
mijn tong heeft een soort sneetje in het puntje, soort hartvormig..ik kan ze onderling al bewegen :D
heb ook een foto vanw aar je eht btje kan zien ff zoeken :D |
Citaat:
Ik heb btw dat filmpje net gekeken: Als je last hebt van een zwakke maag, kun je beter niet kijken.... |
Citaat:
|
Citaat:
dee het pijn? |
Citaat:
|
heb ik een keer op tv gezien :eek:, piercings en tattoo's kan ik nog begrijpen, zelfs het opzetten van false hoektanden (ja puntige dus) kan ik nog enigzins inkomen. Maar een tongsplit begrijp ik dus echt niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga het filmpje maar niet kijken.. mja, zoiets lijkt me echt enorm pijnlijk.. en waarvoor is het dan?
|
bah.. tongpiercings zijn wel mooi
|
hm zoiets zou ik dus nooit doen *auw*
vind het ook echt walgelijk *bah* |
bahbahbahbahbah
k snap niet wrom mensen dat doen lijkt me trouwens ook nie lekker zoenen :) |
1 woord: gadverdamme
nouja 2 dan: AU :p |
Ach ja, je moet iets doen om op te vallen en zelfmoord is weer zo definitief he
|
Citaat:
|
Citaat:
je overstijgt de humor van EPD :) dus houwe zo tot de volgende forum nominaties |
Citaat:
maar het zal die mensen wel een kick geven ofzo... |
Citaat:
en verder...iieeeeekkk :eek: |
AUW?
en IEW :o |
Dat filmpje is phat :p :\
... 't ziet dur alleen niet uit, als het eenmaal genezen en klaar is... |
bij slangen staat het wel lief, maar verder...
|
lijkt me trouwens ook nie zo fijn met praten :p
(kheb dat filmpje nie gezien btw, ik denk dat ask t ga kijken ik van de pc wordt getrapt :o) |
ugh, ik werd een beetje misselijk van het filmpje. ik vin het ook nie mooi.
|
gads...
|
hoe zou zo'n iemand zoenen?
|
ik begrijp niet helemaal hoe ik dat filmpje kan zien... :confused:
|
Citaat:
|
gadver hoe kan je zowiets laten doen (n)
|
Lijkt me lastig met eten.. Ik bedoel; je beweegt met je tong het eten door je mond, dusseuh?
|
och tis me wel iets Té creatief maar ach als mensen dat nou leuk vind.. tis toch vast niet pijnlijk ofzo :rolleyes:
|
Citaat:
|
ranzig filmpje..
dat praat dan toch ook lastig.. ? |
Citaat:
|
Nee dankje, maar je kan ze los van elkaar bewegen heb ik gehoord. De ex vriend van me zus had het eens bij iemand gezien en die kon ze gewoon apart bewegen
|
Ik heb em ook maar es bekeken... *gruw*
|
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatver
|
het is lelijk en wat heb je dur aan???!
|
baaaah! Ik snap echt niet waarom mensen dat leuk vinden :confused:
|
Citaat:
http://www.bme.freeq.com/pierce/02-t...tongueweb3.jpg klik voor een groter plaatje Ugghh.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bleegh..
Ik vind t niet mooi.. Als ik die gast zo zn ogen dicht zag knijpen lijkt t me ook best pijnlijk.. :p |
Hallo!!!
Als ik dit soort dingen zie of hoor denk ik meteen: 'Wat zielig!!!' of 'Kan je niet op een andere manier aandacht krijgen?' Ik vind het er behoorlijk smerig uitzien... nou ja, ieders eigen keuze... :eek: Doei, diamonde |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |