![]() |
Cijfer eigen uiterlijk!
Geef een cijfer voor je eigen uiterlijK!!
|
Citaat:
|
7
|
Citaat:
|
5, misschien net een 6 :confused:
|
hmmz... gemiddeld een 6,5?
afgerond een 7... |
Citaat:
|
Citaat:
|
* stoned*
een 10 voor mijn borsten een 2 voor meijhn stront een 23,w23434 voor mijn kromme rug |
Citaat:
|
Nah, dat kan varieren van een 1 tot een 10(hoewel dat weinig voorkomt)
|
daarom :mad:
ik ben een vrouw in een man snap je? het is eigenlijk mee de cominatie van eht vrouw zijn of niet. Kijk je kan denken van hij si een man, maar dan heb ej ook nog de keuze om te zeggen van Nee! daar doe ik niet aan. Die laatse keus is vrijwel in elk geval het makkelijkt maar of je er ook verder mee komt is natuurlijk een andere kwestie van oorsprong. Als je dit zo allemaal leest denk je vast hmmm ja ja wat een hoop worden ''maar wat bedoelt ie nou?'' nou dat azal ik vertellen ik bedoel dus dat het conflcit tussen de berg en jezelf net zo min voorstelt tussen je ziel en je zweetvoet . Dus waar het eienlijk op neeerkomt is dat het allemaal ooit leul is gewest ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geef mijzelf een 3
1 Punt extra voor de ogen 1 punt extra voor de wenkbrouwen. de rest ik wagelijk! |
[QUOTE]No return schreef op 17-05-2003 @ 23:49:
[B]* stoned* een 10 voor mijn borsten Als je nou een vrouw was en een 10 voor je borsten gaf dan. :p :p :p :p |
6 ofzo maar 't kan erg varieren
|
3.8
|
[QUOTE]king112 schreef op 18-05-2003 @ 00:14:
[B] Citaat:
what the fuck denk je nou? denk je nou dat als ik een vrouw was jij met je rot hoofd en schimmle handen aan mijn tities zou kogen zitten? |
anders doe je even normaal ofzo, idioot
|
7.
|
damn nu kwets je me in me kut. Ik hoop dat je je moeder je hoofd in de afwasmachine stopt en hem aanzet
|
6...
|
Citaat:
heh. je wint de POST VD DAG AWARD |
2.3
|
7. Minpunten voor de heupen waar ik aan zou moeten werken. Pluspunten voor.... ja, waarvoor eigenlijk :confused:
|
Een zeseneenhalf :)
|
Citaat:
Euhm voor mezelf? Op goeie dagen zit ik op een 7.. Op slechte dagen red ik de 4 niet eens :D |
ik geef mezelf geen cijfer want als je te hoog uitkomt dan vind iedereen jou een arogante nerd. dus daarom geef ik mij een 10 :D haha nee ik geef geen punt.
|
Gemiddeld een 6,5
|
een 7.3
|
ik geef mezelf een 6juh.
|
Die beoordeling laat ik liever aan andere mensen over, want in weze maakt het niet uit wat ik van mezelf vind. :)
7. |
Ik geef mezelf een 5
|
6je..
|
nwah, zeventje? :o
eigenlijk is dit iets om aan een ander over te laten, mgoed :) |
Nou toch zeker wel rond de 2
|
vijfje komma negen
|
Citaat:
Daarna ging ik je martelen! Maar geef je adres maar! Ik doe het met alle plezier Ps:Ik hoop dat je aids krijgt! |
Citaat:
|
Een 7.
En verder op positieve momenten een 7,5 en op negatieve momenten een 3. |
7
|
nu een 3... maar normaal een 5 ofzo
|
een 8
ik ga mezelf toch geen laag cijfer geven?????????! kom op zeg! |
een 9.5
maar uiterlijk is niet belangrijk :) |
Citaat:
|
ik geef mezelf een 4 ofzo (nog vrij hoog als ik sommige cijfers hoor)
|
Citaat:
|
Een 1, geen discussie mogelijk.
|
Citaat:
een 4 is toch hoger dan het cijfer wat jij jezelf geeft? @ Che Guevara waarom een 1? komop, je hebt vast wat goede puntjes! :) *ik geef mezelf toch ook een 4?* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |