![]() |
voor de "kisten-dragers" onder ons:
hoe draag jij je broek?
draag je je broekspijpen gewoon? plooi je ze op? of loop je als en idioot in je ondergoed rond? of draag je rokken/kilts/kimono's eronder? |
meestal draag ik mijn broek gewoon. Kheb ook wel eens een lange, wijde rok boven m'n kisten. In het leger doen ze hun broek om een elastiekje heen aan de binnenkant van de broekspijp omhoog ovso, toch? :confused:
|
ik draag geen broeken, ik draag alleen kisten verder niks:o
|
Citaat:
dat bedoel ik dus. "opgeplooid" |
ik draag ze gewoon hoor..
|
gewoon eroverheen heel netjes zodat je niet ziet dat het kisten zijn
|
Citaat:
|
Gewoon.
Ja. Neen. Alleen voor Evito. Ik heb er vaak genoeg een rokje boven aan, ja. |
ik draag geen kisten.
ze staan me niet. :) :confused: |
Ik draag ze gewoon, vast en zonder toestanden.. ze beginnen overigens wel te slijten :(
|
broek er altijd overheen nooit erin dat is echt alleen gereserveerd voor nazi of voor legermensen maar dan moet het wel in vol tenui zijn
|
Citaat:
|
Mijn broeken zijn aan de onderkant heel wijd, dus die vallen er vanzelf over heen. En ik draag ze ook onder rokjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
nou dan. ik draag mijn kisten alleen op strakkere broeken of korte baggy's. soms erin, soms erover.. ligt eraan welke broek (sdl gaat niet erin, en een wat wijdere broek ziet er dan ook niet uit). |
opgerolde broekspijpen. (a la skinhead shit ja..)
tot aan het punt waar m'n kisten bijna ophouden of ik draag een kilt, lekker makkelijk... scheelt 'n boel. |
Soms een beetje opgeplooid soms volle bak erin. En als ik 'n beetje wijde broek heb gewoon erover.
|
Gewoon.
Ja. Neen. Alleen voor Paranoide. Alleen als ik geil ben. |
Citaat:
|
gewoon....onder iets dat me staat....
broek nooit erin...vind ik irritant zitten......en k rol m'n pijpen sowieso niet op... |
Over het algemeen gewoon, bij sommige broeken er in, maar dan strik ik ze niet
|
broeken in je kisten staat zo radicaal vooral als die broek een leger broek is en diegene ook nog een bombertje aan zou hebben
|
Gewoon over mijn kisten heen.. erin zit vervelend omdat mijn broeken onder wijd uitlopen.
|
ik draag ze met een broek erover heen of met een rokje erboven.
|
Citaat:
opgerold en dan WITTE veters erin is skinhead. |
Citaat:
|
skinheads staan niet synoniem aan nazi's.
skinheads zijn a-politiek over 't algemeen, van de echte skinheads is maar 3% in de politiek geïnteresseerd. die hakkuhbar nazi gabbers lopen met kisten en witte veters... |
ik draag trouwens geen kisten, ik wilde gewoon reageren omdat paranoide ook gereageerd had :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In bikini nou goed :rolleyes:
Gewoon onder een broek of een rokje... |
Citaat:
Ook erg zonde dat je geen onschuldige lieve kisten met spikes kunt dragen zonder dat moeders hun kindjes bij je wegtrekken... |
Citaat:
Wel leuk ook dat nazis en nazigabbers de skinhead look adopteren terwijl skinheads vooral uit engelse achterbuurten kwamen en veelal met allochtonen omgingen en dat ook in de muziek terug te horen was. (ska is en blijft toch 'n favoriet bij skins, en later ook Oi!.) Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(dit is alleen wel allemaal vrij offtopic ;)) |
Citaat:
|
Ligt er een beetje aan...
meestal draag ik mn broek er gewoon overheen. Soms, als ik in een rebelse stemming ben knoop ik mn kisten niet dicht (om te voorkomen dat de veters er helemaal uitvallen heb ik dr in het einde een knoopje ingelegd zodat ze niet door de ringetjes kunnen, in totaal vier knoopjes dus) en dan laat ik ze losjes openhangen met mn broekspijp er in. Waarom rebels? Nouja, je ziet mensen dan echt zo kijken van 'kleed je eens fatsoenlijk aan', en dat is dat net de bedoeling, he he he. En op muziekfestivals trek ik mn kilt erboven aan. |
ik draag ze gewoon onder alles (zelfs onder mijn pyjama, bij wijze van sloffen) maar dan wel een broek er over heen.
rokjes draag ik nooit. |
Broek in de schoenen.
|
hoe draag jij je broek?
nou gewoon zoals ieder mens zijn broek draagt, aan de benen. draag je je broekspijpen gewoon? ja plooi je ze op? nee of loop je als en idioot in je ondergoed rond? ligt eraan waar.. alleen thuis wel of draag je rokken/kilts/kimono's eronder? lange rokken altijd, soms wat kortere. |
ik draag meestal broeken die er grootendeels overheen vallen.
of een rokje erboven, maar dan heb ik meestal fluffy beenwarmers erover. ik doe mn broek nooit in mn kisten, want ik heb alleen maar broeken die wijd uitlopen. |
Kisten bij vrouwen kan gewoon nie vind ik.
vind het zooo lelijk (maar dat is mijn mening) en :nono: |
Citaat:
|
mense waar gaat dit heen? kistedragers, krijg het schompes.
|
wil je een kist in je reet?
wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat dit een topic is over wat je bij je kisten aandoet, niet wat je ervan vindt... |
En anders up je even een topic van 6 maanden oud :rolleyes:
|
hooooooooooooi!
Volgens mij ben ik toch wel het aparts hier hoor.. let op: :rolleyes: ik draag altijd men ondergoed over men broeken heen... :rolleyes: (y) Owjah en als ik zin heb trek ik ook nog een onderbroek over mn hoofd..in plaats van een muts..lekker warm en je kan ook nog alles horen! :D |
Broek oprollen, en docs eronder is stijlvol.
|
Citaat:
the crow heeft het van mij gejat :P :D |
ik draag mn broek gewoon boven mn kisten .. al gaan ze soms boven da lipje achter je schoenen zitten en das irri
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |