![]() |
hippe mensen meeting
Datum: 7 juni 12 uur
Plaats: Centraal in Utrecht, Amsterdam???? Wie: ADHD- Kenneth Hermione- Maite Rodina- Hanneke ! am mE - Emma Ninh Bertbart- Bart |
Leuk! (y)
Maar 7 juni? Ik zeg nog niks. |
*slaat de ogen ten hemel*
|
Citaat:
|
Jammer ik kan echt niet komen. Have fun!
|
ik kom ook
|
Plaats: Centraal in Utrecht, Amsterdam???? Wie: ADHD- Kenneth Hermione- Maite Rodina- Hanneke ! am mE - Emma Ninh -Ninh Bertbart- Bart Evito-? |
Evito-Jonathan, geloof ik.
Ik kan niet zo heel lang blijven helaas, moet naar een verjaardag in Den Haag, maar weet niet precies hoelaat dat begint. Wie volgt? |
zijn jullie nou bang voor alto's?
|
doodsbang.
kom je ook? |
Citaat:
|
Citaat:
|
trouwens, ik ben ook niet hip hoor :p
het enige hippe aan mij zijn mijn rolleyes :rolleyes: |
Haal me maar van de lijst, 'k voel me te 1337 voor jullie.
|
Ik zit trouwens nog in Salou de 7e, kom de 8e pas terug... Bedenk ik ook nu pas... Kan het niet een week later ofzo?
|
hoe zit dat mag iedereen komen of niet?
ik heb wel zin let's go altoos! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben uit principe tegen deze meeting, als ie nou nog anders zou heten...
|
Of je neemt jezelf, dit forum en de meeting(naam) wat minder serieus en je gaat,of niet.
Naja, 7 juni zit ik in m'n toetsweek dus dat zal niet gaan. |
men alsof ik dat uberhaupt meende
de mensen die tot nu toe op die meeting komen vind ik juist leuk maar anyways... 7 juni ben ik in parijs en doe ik daar alle dingen die god ooit verboden heeft... oooooooooooh... parijs is geweldig :p |
Citaat:
vast.. stoer..doop...cool... |
Sorry, ik voel me te hip voor jullie
|
Urm er is toch al een meeting topic?
|
mja, maar dit is de sippe mensen meeting :)
|
Mmkay
Datum: 7 juni 12 uur Plaats: Centraal in Utrecht, Amsterdam???? Wie: ADHD- Kenneth Hermione- Maite Rodina- Hanneke ! am mE - Emma Ninh -Ninh Bertbart- Bart Evito-? eXo en cHa0s |
Citaat:
hee ik heb vannacht over je gedroomd! :P |
Citaat:
|
droge droom hoor
|
mja maar dan nog, wat deed ik daar? :p
|
een of ander feest en je had een fakkin groot mes bij je en daar ging je me langs mn arm wat ik niet heel erg appricieerde
|
ehm, ok. dat doe ik anders nooit hoor... ;)
|
Citaat:
|
Ik kom wel, maar als ik kom, kom ik niet in vrede, begrijp je? Hippe mensen, getsie. Alsjeblieft.
|
Citaat:
Anyways, als hip een criterium is dan mag ik niet. En ik wil Bertbart en ADHD nou juist in het echie zien...Of telt anti-hip ook als hip. Da's eigenlijk nog veel hipper, lekker dwarsliggen. Zeg maar wat ik aanmoet manne! |
Plaats: Centraal in Utrecht, Amsterdam???? Wie: ADHD- Kenneth Hermione- Maite Rodina- Hanneke Bertbart- Bart Evito-? eXo- Wouter cHaOs- Mark |
Zoet maar Emma, ik ben absoluut niet hIp, en ik was ook niet van plan om te komen!
Mind you, die hoed, die had ik ook. Tig jaren her... |
poesiefox, kom gewoon! leuk! ik ben ook niet hip!
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij was bang dat ik wél zou komen, gezien jouw opsomming van de deelnemerslijst waar ik duidelijk niet op sta. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vroeg aan Quistnix of ik hip ben, maar hij zei dat ik niet hip genoeg ben :( Ik was me wel één keer per week :) Quistnix: "als ik geluk heb tenminste" Sirenie:" :confused: " (hij is gek hoor) (maar wel lief) |
Citaat:
(toy) |
Citaat:
|
Aha, je had mijn post niet gelezen. Mooi, dan heb ik niks gezegd hoor.
|
Plaats: Centraal in Utrecht Wie: ADHD- Kenneth Hermione- Maite Rodina- Hanneke Bertbart- Bart Evito-? eXo- Wouter cHaOs- Mark GRRR - Daniel ik wil eens weten hoe de hippe mensen eruit zien |
pep. ik kom ook :)
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |