Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2003 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Ga je relaxed het examen in of begin je al te stressen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=480603)

bonkesone 18-05-2003 12:24

Ga je relaxed het examen in of begin je al te stressen?

Nou?
Ikzelf zou wel een kalmeringstabletje kunnen gebruiken!

Snufje 18-05-2003 12:25

ik heb kalmeringstabletjes;)

Maaruh, ik ga er rustig in eigenlijk. Ik heb wel vertrouwen in economie, nederlands en scheikunde..:) Of het rustig blijft is de vraag:D

forum_verslaafd 18-05-2003 12:25

bij sommige examens wel, maar bij economie brrrr

drea 18-05-2003 12:27

Ben al 2 wkn supergestresst... en t wordt niet minder :(

Iduna 18-05-2003 12:38

Nou ik ben al begonnen en ik moet zeggen dat het me wel meeviel, qua stress dan. Normaal ben ik tijdens toetsweken heel erg gestresst maar vrijdag dus vrijwel niet. Na zo'n examen stond ik wel te 'shaken' maar dat was waarschijnlijk omdat het koud was in de zaal en omdat ik er van af was maar niet wist hoe ik het eigenlijk gemaakt had.

Ichonama 18-05-2003 12:43

Ik ben nog heel rustig en heb eigenlijk wel zin in morgen. Ik heb zoiets van laat ze maar komen.

Andijvie 18-05-2003 12:49

Ik begin morgen met Nederlands, moet vroeg m'n nest uit (om half zeven in de trein zitten) maar 'k heb echt zin in Nederlands :) Fijn om er eventjes in te komen...

Daarna heb ik economie, daar heb ik niet super veel zin in, maar 'k ga m'n best doen...

appeltjepeertje 18-05-2003 13:02

brr ik de laatste paar dagen..en ook steeds van die dromen dat je wakker wordt en meteen al je 8 examens moet maken! AAAAA eigenlijk mag ik best veel verprutsen alleen met de regel: maar een onvoldoende in je profieldeel heb ik nogal moeite :(
Succes Allemaal!

-ZoNe- 18-05-2003 13:42

Citaat:

Ichonama schreef op 18-05-2003 @ 13:43:
Ik ben nog heel rustig en heb eigenlijk wel zin in morgen. Ik heb zoiets van laat ze maar komen.
Precies ik sta meeste vakken voldoende dus ik hoef me niet echt druk te maken om iets.

~EeF~ 18-05-2003 13:43

ik sta alle voldoende..en was bezt zeker vanm ezelf..alleen ndat ik examens heb egdaan vaneerdere jaren voel ik me steeds onzekerder..en ik schiet ineens behoorlijk in de stress

Esmée 18-05-2003 14:04

Ik heb er al twee gehad en ik ben er best heel relaxed onder. Voor de eerste twee examens ook. Ik heb gemerkt dat, als je de stof gewoon onder de knie hebt, de examens echt niet zo moeilijk zijn. En ik kan me ook veeeel beter concentreren in zo'n grote stille gymzaal dan in een klein klaslokaaltje waar je elk kuchje etc. hoort. Wiskunde en geschiedenis vind ik erg moeilijk, maar van geschiedenis vind ik de stof wel meevallen, dus die 5.3 die ik daarvoor moet hebben hoop ik echt te halen...

ingelinge 18-05-2003 16:31

Ik wordt nu echt helemaal gek. ben echt aan het stressen voor morgen
:(

heropsychodream 18-05-2003 16:55

Het komt goed. Zo heel veel kun je nu niet meer doen. Heb vertrouwen in je eigen kunnen. Vergeet de druk die op je schouders weegt. Ga ervoor.

:)

0°~ginny~°0 18-05-2003 17:01

Heb net een proefexamen m&o gemaakt en ik had ongeveer een 4.0.. jaaaaaa, ik begin wel te stressen nu.. ogodogodogod.. :eek:

Wijzerplaat 18-05-2003 17:08

Ik begin 5 minuten voor het examen denk ik pas te stressen. Behalve misschien bij geschiedenis..

flamingphoenix 18-05-2003 17:29

Ik stress alleen door vreselijke zinnen als:
"had je maar eerder moeten beginnen" en
"ik heb al 2 weken non-stop geleerd"

Oeh wat heb ik daar een hekel aan, dan denk ik uh-oh!

Smartie 18-05-2003 17:32

nu ben ik nog relaxed, maar als ik dit examenforum doorlees begin ik het meer te knijpen (n) Ach, ik zak waarschijnlijk toch niet dus echt te stressen hoeft niet...

Nuck 18-05-2003 19:04

Ik ben heel relaxed :). Ik heb al een examen gehad, dat ging lekker en verder heb ik me goed voorbereid.

HoopStront 18-05-2003 20:18

Ik ben altijd relaxed... alleen soms ben ik weleens te relaxed.... ook tijdens mn examens.

megas 18-05-2003 20:39

ik ben geloof ik iets té relaxt, qua leren enzow... :rolleyes: ik ben nou niet zo vreselijk denderend in de vakken die ik voldoende MOET halen.. ben nog een beetje aan het wennen aan het idee dat ik nu zelf examens zit te maken. heb er niet echt moeite mee, zie het meer als een zoveelste toetsperiode oid... :D

The Dúnadan 18-05-2003 20:49

Af en toe heb ik wel eens zo een gevoel wat je ook hebt als er iets groots te gebeuren staat (staat er ook duh! :))

Maar dan stel ik mezelf weer gerust met het feit dat ik het wel heeeel zwaar moet verkloten om te zakken, als ik overal een 3,5 voor haal sta ik nog nergens onvoldoende mee geloof ik... :cool:

MevrouwM 18-05-2003 20:54

Ik ben wel een beetje aan het stressen; niet zozeer voor morgen nederlands; dat lukt wel, maar eerder voor de andere vakken en het idee dat ik nu al examen doe...
Ik slik ook homeopatische spul om rustig te blijven :p Anders was ik nu waarschijnlijk veel meer aan het stressen...

sas_andrea 18-05-2003 20:58

nou, als ik er heen ga en ik ben er ben ik nog rustig tot het moment dat klasgenoten op me af komen en stressen. dan gaan ze allemaal vragen stellen of ik dat nog weet en dit en blaatblaat. en ja, dan schiet ik ook opeens in de stress. morgen ga ik dus lekker met mn discman erheen en ik doe m pas in de kleedkamer af. :p geen zin in gezeik van anderen. dan maak ik mn examen alleen maar slechter. en morgen is nederlands en daar heb ik totaal geen zin in.

coriat 18-05-2003 21:03

Citaat:

gekkewoos schreef op 18-05-2003 @ 21:39:
ik ben geloof ik iets té relaxt, qua leren enzow... :rolleyes: ik ben nou niet zo vreselijk denderend in de vakken die ik voldoende MOET halen.. ben nog een beetje aan het wennen aan het idee dat ik nu zelf examens zit te maken. heb er niet echt moeite mee, zie het meer als een zoveelste toetsperiode oid... :D
Ik weet precies hoe je je voelt :P :

In mijn eerste leerplan-schema-planning-geval zou ik anderhalve week geleden begonnen zijn met leren...
In leerplan-schema-planning-gevalv1.1 zou ik een halve week geleden zijn begonnen met leren...

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb morgen mijn eerste examen (nederlands) en ik ben gister begonnen met leren.

-succes iedereen! (y)

(sometimes i scare myself)

The Dúnadan 18-05-2003 21:04

Nog even een tip voor degenen die nu nog staan te shaken:

Neem een lekker slaapmutsje, zet je wekker en duik je bed in, kun je lekker fris aan je examens beginnen morgen

De Ideale Schoonzoon 19-05-2003 08:42

ik heb vanmiddag mijn eerste examen, en ik ben alles behalve gestressed...

NielZ 19-05-2003 08:46

Ik ben vrijdag al begonnen met Bio, daar ben ik redelijk relaxed naartoe gegaan. Ik voelde wel iets van spanning, maar dat was meer 'leuke/positieve spanning', als in de achtbaan zeg maar. ;)
Ook nu ben ik fet relaxed, en dat alles puur natuur. :)

WolterB 19-05-2003 14:46

k ben echt helmaal niet gestressed, terwijl ik dat wel een beetje verwacht had, ben dr iig wel blij mee, zo kan ik me veel beter concentreren

Mugiel 19-05-2003 20:08

kwas vet gestresst nu niet meer na de eerste 2 xamens

Lady-Im 19-05-2003 20:34

Na Mijn Nederlands Examen Heb Ik Deze Wijze Raad :

Stress Kan Ook Positief Zijn Hè Mensen ;) Hahah..

Nou, Suc6 Allemaal.. Ik Heb Ook Stress, Maar Dat Ervaar Ik Zelf Als Negatief :( (n)

moon 19-05-2003 20:37

'k vindt het echt vreselijk, ben super gestresst!!Morgen heb ik pas mijn eerste examen (vmbo nederlands lezen)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.