![]() |
[HCE] ontknoping
Het voetbalseizoen in Nederland loopt bijna ten einde, maar alles ligt nog volledig open, zo zijn er (in theorie) nog 12 clubs die in de top 6 kunnen eingiden en 5 clubs die zouden kunnen verdwijnen van de hoogste klasse, alleen RBC heeft niets meer te winnen en en verliezen.
Ook kunnen er in theorie nog drie clubs de titel binnenhalen en 2 clubs rechtstreeks degraderen Code:
De Stand na speelweek 32: |
Ik hóóp Feyenoord nog 2e maar ajakkes heeft theoretisch makkelijkere tegenstanders nog.. de Graafschap degradeert en excelsior redt zich wel uit de nacompetitie
|
er kunnen nog slechts 9 ploegen in de top 6 eindigen :o
nac lijkt me de grootste kans te hebben om europees voetbal te halen. spelen nog tegen rbc & az, twee ploegen die echt helemaal nergens meer om spelen. rkc & roda hebben de moeilijkste programma's. volgende week spelen ze tegen elkaar en de week erna moet roda naar feyenoord en speelt rkc tegen nec. utrecht en heerenveen hebben het niet meer in eigen hand, spelen nog tegen topclubs en lijken me uitgeschakeld. hoe laat begint de laatste speelronde eigenlijk? 13.00/14.30/19.30 :confused: |
Citaat:
Speelronde 33 beginnen alle wedstrijden om 14:30 Speelronde 34 beginnen alle wedstrijden om 14:30 |
Lekker spannend :) :cool:
Denk dat het onderin wel zo gaat blijven, bovenaan kan ik er weinig over zeggen :) |
Citaat:
|
Citaat:
en dan ff naar de laatste speelweek gaan :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |