![]() |
Raare vraag
Gister met een leuk meisje aan't praten komt ze opeens met 't volgende...
Code:
[22:45:35] (6)shirl --..: duw je wel eens stokjes in je kont ? Is zo iets normaal? Vond het nogal.... raaar.... |
Citaat:
staat ze toevallig al ingeschreven bij de dichtsbijzijnde psychiatrische instelling?? ;) |
Nee, maar ze had wel een halve fles pasoa naar achter geschoven...
|
whahahahaha,leuk chantagemateriaal ;)
Vindt dronkemans acties altijd wel lachen :D |
Ja, ok..
Maar met chantage materiaal ben ik ook vaak gechanteert.. Doe ik niet aan mee dus :p... Maar ik wil verkering met d'r... Moet ik dit nu vergeten of zo???! |
Misschien ziet ze jou wel zitten en wilde ze even testen of je niet stiekem homo was.
|
Citaat:
Zoja: dan is het een grapje, denk ik. ;) Zoniet: dan is het waarschijnlijk een man. :p |
Citaat:
Die even wilde testen of je misschien wel homo was... |
Citaat:
En, nee, geen homo... gelukkig maar... |
Citaat:
|
Ikke niet hebben :( :( :( :(
|
Jongen had haar MSN gehacked
|
Ach, gewoon iets waar ze wel eens over na had gedacht, en nu was ze dronken/aangeschoten en was ze aan t praten met iemand die ze aardig vond, dus ze kwam op het idee 'Laat ik dat eens vragen', en vroeg het ook, door de alcohol niet meer geremd door enige gêne:)
Poesiefox, dat is onzin... een jongen die zichzelf anaal stimuleert is toch niet perse homo? |
Ik vind het iig niet echt normaal. :)
|
dis gewoon een alter-ego van Evito die nu ook chatrooms e.d onveilig maakt :o :p
|
Citaat:
Ja, we zullen voortaan altijd op onze hoede moeten zijn. Ik bedoel, als-ie niet meer veilig op het forum zit....dan weten we niet waar-ie wél zit!!!Oh God, doe me dát niet aan! |
Boeiend. Waarom wordt het feit dat de fb's hier examen moeten doen zo misbruikt? Of had ik dat niet moeten zeggen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |