Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Meisje bij mij in de klas... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=480993)

X-G 18-05-2003 17:45

Meisje bij mij in de klas...

D'r zit zo'n meisje bij mij in de klas die met een vroegere 'vriend' van mij heeft...
Die gast is dit jaar mede door een leerling die de irriste van de school is compleet zielig geworden. Hele tijd irri en alles en ik heb dus ook ruzie met hem (/me is type wannabee skater, hij type arnold schwarzenegger).
Vaker dan eens hebben we al bij de conrector gezeten maar anderhalve maand geleden gebeurde iets vreemds. Ik moest naar die vrouw komen en daar zat zijn vriendinnetje. Delphi heet ze, lelijk wijf, niemand moet d'r 'echt', maar goed. Een heel verhaal dat ik foto's van d'r borsten zou hebben gemaakt, twee weken geleden (heb zo'n webcamcamera..) maar ik had dat ding nooit bij me gehad. Ruzie met d'r maar niks meer gebeurt.

Tot deze week. Moest weer bij conrectrice komen en daar zat Delphi weer. Ik zou een lipje van mijn dagelijkse Dr. Pepper blikje richting haar hebben geschoten (twee weken geleden moest dat zijn geweest, voor de vakantie) en hebben gezegd "had je nu maar een open decolette gehad, dan had ik m erin geschoten en m eruit gehaalt en je bh uitgedaan". Waar haalt ze t vandaan? Ik heb al ruzie met d'r gehad vanwege haar borsten.. (blijkbaar heilig ofzo) dan zou ik zo iets toch niet doen? En zo wie zo, ze is niet om aan tekijken :S!

Wat moet ik nu doen ?!?!?!?

M@niac 18-05-2003 18:13

Hmz, ik zou dat niet pikken, verzin iets maar doe er wat tegen.

ArieP 18-05-2003 18:17

Heb je misschien een mentor of een vertrouwenspersoon om mee te kunnen praten? volgens mij heeft dit meisje een geestelijk probleem en moet je eens met je ouders gaan praten en vragen of zij niet met haar ouders kunnen gaan praten, of met de mentor, of de conrector of een vertrouwenspersoon! het is heel belangrijk dat je het niet pikt, want dit sootr gedrag loopt vaak alleen maar uit de hand!

poesiefox 18-05-2003 18:33

Als je er toch van beschuldigd wordt, kun je maar beter zoregn dat het geen valse beschuldigingen zijn, anders maakt zij zich schuldig aan smaad en dat is een strafbaar feit, en daar moet je zo'n lieve meid toch voor behoeden.

ArieP 18-05-2003 18:34

Citaat:

poesiefox schreef op 18-05-2003 @ 19:33:
Als je er toch van beschuldigd wordt, kun je maar beter zoregn dat het geen valse beschuldigingen zijn, anders maakt zij zich schuldig aan smaad en dat is een strafbaar feit, en daar moet je zo'n lieve meid toch voor behoeden.
houd toch op! je beledigt me gewoon vreselijk met mijn uiterlijk en dat kun je echt niet maken!

Freyja 18-05-2003 18:44

Wat moeten we hier nou mee op seksualiteit?

The Crash Bash 18-05-2003 18:55

Citaat:

Morgan schreef op 18-05-2003 @ 19:44:
Wat moeten we hier nou mee op seksualiteit?
Met die borsten waarschijnlijk? :confused:

perseus 18-05-2003 19:01

Ja, van die lompe meiden die denken dat iedereen op ze geilt en iedereen ze wil misbruiken, die ken ik. Maar dit is wel heel extreem :eek:. Kun je niet zelf naar de conrector gaan en erover praten?

pinokio 18-05-2003 19:03

ban die kleuter aub

Elmo19 18-05-2003 21:37

Citaat:

ArieP schreef op 18-05-2003 @ 19:34:
houd toch op! je beledigt me gewoon vreselijk met mijn uiterlijk en dat kun je echt niet maken!
Ik weet dat jij Evito bent, maar dan nog...deze opmerking gaat heeeeelemaal nergens over! Slaat totaal niet op de reactie ervoor...

MazeMouse 18-05-2003 22:00

Dat meisje is duidelijk toe aan een reality-check.
Zo iemand die altijd maar klaagt. Misschien eens bij die conrector langsgaan om te zeggen dat je genoeg hebt van die lasterpraktijken.

En tegen types zoals zij wil dreigen met rechtzaken nogal eens helpen. (alleen doen als je getuigen hebt van alles wat er is gebeurd en haar beschrijving niet verder komt dan '2 weken terug' maar geen preciezere tijd kan geven dan dat)

Revan 19-05-2003 12:47

ik zou haar in elkaar laten slaan door m'n vriendin :D

nee serieus, ik zou het niet pikken... ga eens met die vriend van haar praten, hij zal haar wel opstoken

JD-Fan 16-02-2011 14:05

zou ik wel doen bh uit en neuken maar

Alpha_Omega 16-02-2011 15:27

Leuke up, ik delete de reclame eventjes en dan gooi ik hem op slot.

Mutant_oud 16-02-2011 15:33

Met het sluiten was je toch een tijdje te laat :P.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.