![]() |
Bloeden
Op school doen wij regelmatig aan hardlopen. In de eerste 3 jaar had ik daar geen problemen mee maar als ik nu heb hardgelopen heb ik veel bloed in mijn mond en het lijkt wel vanuit mijn keel te komen. Ook is er een grote druk op mijn longen. Dit is alleen een minuut na het hardlopen en niet tijdens. Ik heb dit nu al 4 a 5 keer ervaren.
Weet iemand wat t kan zijn. Erg gezond lijkt het me niet |
dat lijkt me heeelemaal niet gezond!! :eek: als ik jou was zou ik zo vlug mogelijk naar je huisarst gaan.
|
Als ik jou was zou ik maar eens snel naar de huisarts gaan want dit klinkt niet erg gezond
|
Citaat:
|
Zou het een soort astma kunnen zijn?
|
Citaat:
|
hey ik zou toch maar ff naar de dokter gaan en dat die je dan ff laat lopen enzo bijv op z'on apparaat (z'on fitnis ding)
en dan als je het weer heb kan die toch ff kijken dikke kus lisie |
het is bloed! .....had ik ook vorge week.....door de kouw op de fiets smorges.......als je heeel hard fietst enzow.....ga je ook mir ademen.........mja toen hak ook nonnie geeet dus ikweenie waaardoor ut pussies kom duss......mja het is wel bleod!
:) |
Zoals de meesten al zeggen: Ga ff langs de dokter, die kan ff onderzoeken of er ies niet goed zit..!
|
Gezond is idd anders . . . maar echt heel ernstigs is het volgens mij ook niet. Je hebt gewoon je longen behoorlijk gebruikt, blijkbaar zo erg dat er wat bloedvaatjes geknopt zijn. Conclusie je zou je conditie rustig naar een hoger niveau kunnen brengen. En ja voor de zekerheid toch maar ff langs een huisarts of iets dergelijks gaan, want teveel bloedvaatjes in je longen kapot hoesten is ook niet echt gezond, lijkt mij dan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |