![]() |
Vakantiewerk!!!
Heey!!!
Ik ben bijna 14 en k wil un vakantiebaantjuh maar k kan niks vinden hebben jullie nog tips voor mij?? :confused: K woon in omg. Den haag dus als jullie nog ee vakantie baantjuh voor muh wten laat dan ff een berichie achetr of maill muh!!!! ;) -xxx-Samantha |
Je zult het nogal moelijk krijgen, als 14jarige kan je denk ik alleen krantenbezorgen en oppasen. Er zijn wel bedrijven die 14jarigen stiekem aannemen, maar niet veel.
Veel succes |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=470667
:confused: twee keer op hetzelfde forum is wel héél overdreven lijkt me... |
oftewel: LEES!
Dat sommige mensen nog durven te denken dat anderen hun gaan mailen voor tips voor vakantiebaantjes, in deze maatschappij :):P |
Aarbeien plukken, kranten bezorgen en babysitten zijn de niet zo aantrekkelijke keuze´s die je zo ongeveer hebt. :)
|
niet aantrekkelijk maar wel de enigste.
en vakantie baantjes zijn zo schaars voor 14 jarige meisjes als je nou een jongen was hand je nog meer geluk gehad maar ook nogal nihiel |
Citaat:
|
sorry fout gebruik van het woord niet nihil maar
de kans is klein de kans is piepklein de kans is miniem de kans is minuscuul de kans is nietig de kans is fractioneel de kans is petieterig |
Citaat:
|
waar werktje jij. het kan ook zijn dat jij 1 van de gelukkige bent. maar geloof me ik heb op die leeftijd zoveel gesolliciteerd dat ik blauw zag en geen baantje te vinden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |