Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   voor de jongens (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=481050)

x-->lianne<--x 18-05-2003 18:29

voor de jongens

als je vriendin met een ander meisje zoent zie je dat dan als vreemdgaan en vin je het ook erg of vin je het luist wel leuk? ik heb dit aan een paar jongens die ik ken gevraagd en die vonden het allemaal wel leuk als hun vriendinnetje dat dee.
nou was ik wel benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik ben de Walrus! 18-05-2003 18:34

Dat zou ik echt vreselijk smerig vinden en ik zou het meteen uitmaken. Wat ik overigens ook zou doen als ze met een andere jongen zoende. Voor mij maakt het geen verschil: het is allebei vreemdgaan en allebei onvergeeflijk.

CryptapiX 18-05-2003 18:37

mwah..
als ze het gewoon wil uitproberen mag ze da wel van me..
maar ik zou er toch wel van staan te kijken als ze dat zomaar ineens deed zonder dat ik er wat van af zou weten

Marsel 18-05-2003 18:42

Jah, vraag om over na te denken :p

Denk dat dat ook is, omdat jongens toch denken dat dat meisje dan geen diepere gevoelens heeft voor die ander. En anders is het een minder erg verlies aan een meisje dan aan een jongen. Tenminste, zo zie ik het, zou het zelfs wel lagge vinden als het uitgaat omdat ze toch op meiden valt, hoeveel je ook van haar kan houden
( vaag hé?? )

Daarbij komt natuurlijk ook dat het geil is, en wij ertusse willen :)

hajo 18-05-2003 18:43

Citaat:

CryptapiX schreef op 18-05-2003 @ 19:37:
mwah..
als ze het gewoon wil uitproberen mag ze da wel van me..
maar ik zou er toch wel van staan te kijken als ze dat zomaar ineens deed zonder dat ik er wat van af zou weten

Ach jah joh, als ze het met de buurman wil proberen, mag ze dat natuurlijk ook wel...

Korsakoff 18-05-2003 20:03

Citaat:

Marsel schreef op 18-05-2003 @ 19:42:
Daarbij komt natuurlijk ook dat het geil is, en wij ertusse willen :)
(y) :D (y)

Thomas 18-05-2003 20:29

Ik vind het vreemdgaan. Punt.

Als er toestemming verleent is dan is het natuurlijk wat anders, maar ik zou persoonlijk nooit willen dat mijn vriendin met andere mensen zoent. :)

Tommzz 18-05-2003 20:38

Ik zou het wel accepteren, maar als ze meer tijd aan die meid gaat besteden, dan wil ik meedoen, of als ze pot word, dump ik r. kan me niet zoveel schelen. als ze met andere gozer zou gaan, dump ik r :mad:

Billy_bob 18-05-2003 21:05

Citaat:

x-->lianne<--x schreef op 18-05-2003 @ 19:29:
als je vriendin met een ander meisje zoent zie je dat dan als vreemdgaan en vin je het ook erg of vin je het luist wel leuk? ik heb dit aan een paar jongens die ik ken gevraagd en die vonden het allemaal wel leuk als hun vriendinnetje dat dee.

JAAAAAAAA! :p

On the Roxx 18-05-2003 21:21

Citaat:

Kinky hoor, maar 'k denk dat ik er niet echt blij mee zou zijn. Ik wil natuurlijk zelf alle aandacht :D

nare man 18-05-2003 21:41

Ik zou het niet leuk vinden, hooguit grappig. Het zou me in ieder geval niet specifiek opwinden en ik zou het ook niet als vreemdgaan zien, mits er natuurlijk geen gevoel bij komt kijken van haar (mijn vriendins) kant.

In ieder geval is het van een compleet andere orde dan wanneer ze met een andere jongen zoent.

MazeMouse 18-05-2003 21:55

Met een ander meisje dan ligt het eraan om welke reden. Als het als geintje gebeurd kan ik er nog wel om lachen. (ligt ook aan mijn bui :P)
Maar liever ook niet ;)
Met een jongen dan zie ik het wel als vreemdgaan. (kusje als vriendschappelijk gewoon bij een verjaardag ofzo kan. Maar bij het uitgaan NIET!)

Vreemdgaan = Exit

rOvEr$ 18-05-2003 22:16

zie ik ook als vreemdgaan

CryptapiX 19-05-2003 07:38

Citaat:

hajo schreef op 18-05-2003 @ 19:43:
Ach jah joh, als ze het met de buurman wil proberen, mag ze dat natuurlijk ook wel...
:rolleyes:
jah en als ze graag de hond van de overburen over zich heen laat gaan mag ze dat ook...

het gaat er hier om wat ik zou vinden als mijn vriendin met meisje zou zoenen
niet hoe ik het zou vinden als ze de buurman nam...
en als mn vriendin tegen me zegt "mag ik da keer uitproberen met ander meisje" mag ze da wel van me..
als ze het niet zou mogen doet ze het mayb stiekem en das nog veel erger

big star 19-05-2003 15:15

Dat zou ik niet echt op prijs stellen. Als mijn vriendin met een meisje of jongen zou zoenen vind ik dat vreemdgaan. Dan zou ik het uitmaken als dat gebeurt.

bartya 19-05-2003 20:14

ik zou er eerst wel om lachen maar toch een raar gevoel krijgen en ook vragen of ze al langer gevoelens heeft of gewoon wou proberen als ze gewoon zou proberen mag ze van mij, langer al gevoelens dan zal ik eens ff met haar gaan praten

Gerard SnEl 19-05-2003 20:24

Ik zie het niet als vreemdgaan. Als ze met een andere jongen zoent zie ik dat wel als vreemdgaan. :confused:

Moet ik er wel bij zeggen dat:
- Haar gevoelens dan nog steeds grotendeels bij mij moeten liggen.
- Ik er van tevoren van wil weten, en met wie
- Ik wil het zien :)

Als dat zo 's dan mag ze van mij part heel soms met haar het bed in duiken als ze dat graag zou willen... :p :D

Blenderhead 19-05-2003 23:27

het ligt eraan met wie en wat het verhaal erachter is....

Nasty_Nas 21-05-2003 13:15

Als ik mee mag doen en het meisje uit mag kiezen.. ben ik tevreden.. :P

Revan 21-05-2003 13:29

nee niet doen

RiCkY-bOy 21-05-2003 14:14

ik weet nie van de ene kant vind ik et wel een cool idee dat je vriendin met een meisje zoent kijk als die andere nou eens knap is is het helemaal tof. maar ik zou wel zeker willen dat ze niks voor haar voelt

never mind 22-05-2003 20:42

mijn vriendje vind het ookwel leuk, als hij mee mag doen :)

nee en als mijn vriendje met een jongen zo zoenen (wattie nooit zou doen) zou ik me eerst doodlachen maar het er daarna nog wel even serieus over hebben (1 keer is leuk, maar 2keer wordt me te veel, en dan al helemaal niet met dezelfte jongen!!)

l00k At Me 24-05-2003 21:35

Citaat:

ik zou het kunst vinden.
Als ze mij er maar niet voor zou dumpen.

Unexplained 24-05-2003 23:12

Als ik mijn vriendin een beetje ken, is ze de experimenteerfase al een tijdje voorbij...

nexjes 25-05-2003 18:47

Citaat:

ik vind t vreemdgaan. Maar er vallen natuurlijk compromistjes te sluiten ;)

underthabridge 25-05-2003 19:52

Citaat:

Nexus 6 schreef op 25-05-2003 @ 19:47:
ik vind t vreemdgaan. Maar er vallen natuurlijk compromistjes te sluiten ;)
(y) :D (y) duidelijke zaak

Kadaver 25-05-2003 20:37

Ik zou boos worden als ik het achteraf zou horen, want ik had graag mee willen doen. En ik zou ook boos worden als het niet op video was vastgelegd. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.