![]() |
wanneer zat jij diep in de penarie??
hoi ik ben arie en ik zit een beetje in de penarie want ik moet voor morgen nog zo'n 20 proefwerken nakijken en ik heb er helemaal geen zin in :D
wanneer zat jij diep in de penarie? |
Ik meot nog heel veel dfingen maken voor nederlands en dat moet snel anders ga ik niet over ;(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lol :D |
Nu. Want ik moet een heel saai SER-advies doorlezen, en 't komt me nu al m'n neus uit :(.
|
:D :D wie is dít nou weer
|
Citaat:
deze is weer terug van weggeweest |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
met alle respect, dit is een scholierenforum :) met de nadruk op scholieren. Als ze nou een leraren-forum zouden maken :p onderverdeling: huiswerk nakijken, koffie, hoe zoveel mogelijk leerlingen te naaien, nog meer koffie
|
Whahaha. AriePenarie is gebanned en nu komt hij gewoon weer terug met een andere nickname. :D
Evito; kappen. ;) |
ik vind em kewl :P
wat was het klassegemiddelde? (dat is namelijk het toverwoord bij leraren, als je klassegemiddelde maar goed is:D) |
Citaat:
Toe nou zeg; zie ik eruit als iemand die, gebanned, terugkomt onder een andere nickname?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik ontdekte dat ik een hermafrodiet ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu, ik moet nu echt heel nodig huiswerk maken :o
|
Citaat:
Ik heb het af! maar nu zit ik weer in de penarie omdat ik net met bowen een bowlingbal dwarsdoor midden heb gekeilt :D http://www.onager.net/pict26.jpg |
Vorige week woensdag, maar lag niet aan mezelf :p
Was ruzie thuis (maar kwam niet door mij, maar ik lijd er ook onder), MVV kreeg geen steun van de gemeente, had een drukke dag op school. Voelde me toen een beetje kut. (n) |
:d
|
nu :(
|
toen ik een auto gemold had
toen mijn ouders gingen scheiden toen ik betrapt werd met spijbelen, en ze alle vorige uren gingen nachecken. verder heb ik maar een paar keer gehad dat ik echt flink in de penarie zat. |
toen mijn ANW leraar erachter kwam dat ik mijn PO van inet had gehaald en hetzelfde gebeurde bij maatschappijleer :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |