![]() |
Woordenboeken
Hoi...
Weten jullie of je bij Nederlands een woordenboek mee mag nemen? En mag je bij Engels alletwee de delen meenemen? Iedereen succes met zijn examens!!!! Kus |
Nee, bij Nl mag je geloof ik geen woordenboek meenemen en wat bedoel je met allebei de delen bij engels?
Kgloof dat je alleen het engels-nederlands woordenboek mag gebruiken. |
Nederlands niet, bij Engels maar één deel.
|
NL geen, bij Engels alleen woordenboek Engels - NL...
|
Citaat:
|
Citaat:
haha dan kan het niet anders |
Citaat:
|
volgens mij mag je wel bij nederlands iig dat staat bij ons op zo'n briefje die we van school hebben gekregen
|
Bij Nederlands mag je echt GEEN woordenboek gebruiken. (jammer want het zou het toch een stuk makkelijker maken he)
Bij alle andere moderne vreemde talen mag je één ééndelig woordenboek gebruiken. Succes allemaal, KUs Merijn |
Citaat:
maar klopt niet , op eindexamen.nl staat het volgende Woordenboek moderne vreemde talen Toegestaan is een eendelig Woordenboek vreemde taal-Nederlands of eentalig vreemde taal of een woordenlijst vreemde taal-Nederlands. De aanwezigheid van een afdeling Nederlands-vreemde taal, een opzoekgrammatica of soortgelijke bijlage in datzelfde deel is geen belemmering. Niet toegestaan is een elektronisch Woordenboek. |
lijkt me duidelijk dan...
bij ons op school is er ook niets over gezegd, maar wij krijgen de boeken die je mag gebruiken tijdens je examen te leen van school. ze zijn bang dat je toch gaat spieken ofzo...( doe ik natuurlijk niet..... :rolleyes: ) maar ik zal dus wel zien wat ik krijg... |
Citaat:
|
Ik had ook een 2 in 1 woordenboek. Deden ze niet moeilijk over. Ligt misschien een beetje aan de school.
waarvoor zou je NE-EN sowieso gebruiken bij tekstverklaren? (het is toch teksverklaren of niet?) |
Wat heb je in hemelsnaam aan een Nederlands-Engels woordenboek bij een Engelse tekst?? Je hoeft toch niet te antwoorden in het Engels!
Bij ons krijgen we alle woordenboeken, BioData ed. Dus kun je geen gezeur krijgen over 'wat mag nou wel en wat mag nou niet' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |