![]() |
<vorige_volgende>
Onder aan elk topic staan de knopje vorige volgende , nou vroeg ik me af of er ook iemand is die deze gebruiken!
Zelf vind ik het veel handiger om zelf te bepalen welke topics ik open en gebruik ze dan ook nooit. Het lijkt me vrij onhandig om het te gebruiken, denken jullie hier ook zo over of gebruiken jullie ze dagelijks? |
Nee nooit, ik gebruik het scrollmenuutje, wat dus al de hele bloody dag het niet doet :(
|
Nee
|
ik niet
|
Ik denk er hetzelfde over als Mat-ice :)
|
Nee, want ik ga topics af op hoe interessant ze me lijken.
|
Ja dat scroll balkje, weg vanwege de traagheid op scholieren.com
MAAR ik heb hem nodig |
Nooit, tenzij ik de volgorde van de topics van tevoren uit m'n hoofd heb geleerd.
|
Citaat:
je begrijpt me niet ;) |
neh nooit gebruikt
|
Ik heb ze nog nooit gebruikt en ik zal dat ook niet snel doen. :)
|
misschien voor forumbazen die alle topics gaan lezen :confused: . maar ik gebruik ze nooit. staan ook bovenaan het topic trouwens.
|
idd beetje onzinnig, kunt beter zelf kiezen welke je wilt zien
|
nooit, ik gebruik meestal backspace of mn favorieten
|
gebruik ik nooit
soms klik ik wel ens per ongeluk op volgende, maar dan klik ik gewoon te hoog, ik had dan gewoon op go willen klikken :) |
Citaat:
|
Hierbij nomineer ik <vorige_volgende> voor de 2 meest nutteloze knopje van scholieren.com :)
|
Nooit, ik gebruik de vorige knop in mijn browser of ik klik gewoon weer op 'de kantine' hierboven (of index, of welk ander subforum dan ook).
|
Nee, want ik lees niet alle topics. Alleen wat me interesseert. Dus ik kijk wel in de index van dat forumdeel
|
Citaat:
|
nooit, ik gebruik altijd Vorige en Volgende in mn browser.
|
Nee, gebruik ik nooit.
|
Citaat:
Citaat:
nah ik gebruik ze alleen maar als ik een willekeurig topic wil lezen (komt wel eens voo r ja) |
ja. Ik gebruik ze vrij vaak, én zou ze dus ook missen als ze er niet meer zouden zijn.
|
Citaat:
alto :cool: |
Citaat:
*gaat afkickverschijnselen bestrijden* :) |
ik gebruik ze alleen per ongeluk, en das irritant :o
|
Nee nooit
|
ben ik dan de enige die niet eens wist dat die knopjes er zaten? Ze waren me iig nooit opgevallen.
|
Nee, eerlijk gezegd niet. :o
|
nooit
|
Ik zie nu pas dat die knoppen er zijn :o
|
Haal ze weg, alsjeblieft!! Ik krijg er nachtmerries van!
|
Gebruik ze niet, druk er weleens perongeluk op. :S
|
Citaat:
Scrollmenu We will all miss you.. :( zo af en toe :S :confused: |
Citaat:
hij wordt alleen uitgezet als het heel erg druk is en de server overbelast drijgt te raken, volgens mij ligt de grens ergens bij de 400 bezoekers ( of ligt het eraan hoveel iedereen klikt?) maar door de examens is het super druk op scholieren.com ( zonet nieuw record> 530 bezoekers! gister lag dit aantal nog iets van 80 lager!) Volgende week zal alles wel weer normaal functioneren. |
Ik gebruik(te) dat scrollmenutje...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |