![]() |
de gerenoveerde overhemden
ieder jaar veranderen merken weer iets aan hun basic producten, om toch te laten merken dat ze echt ieder jaar met een nieuwe collectie komen. nu hebben merken zoals ralph lauren, boss en tommy hilfiger een soort van flapje over het borstzakje van hun overhemden gecreeerd :eek: het steekt ook een beetje uit, zoals de zakken op een baggy broek. wat vinden jullie hiervan?
http://a248.e.akamai.net/7/513/2006/..._20644_955.jpg http://a248.e.akamai.net/7/513/2006/...28646_2019.jpg http://a248.e.akamai.net/7/513/2006/...H_20786_27.jpg http://a248.e.akamai.net/7/513/2006/...28657_2019.jpg het lijkt wel een gsm vakje... |
Niet mooi.
|
ach..
|
Niet zo mooi nee.
De overhemden op zich vind ik wel leuk, alleen is dat flapje een beetje jammer. |
Ik vind die zakjes sowieso niet mooi, maar nu vallen ze nog meer op. (n)
|
dat is de mauw/het manchet :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, ik vond het al zo vreemd. :o :D
|
ik dacht al: zonde van die overhemden ;)
|
Het past niet bij dat strakke... ik zou het niet aandoen... (n)
|
:D tja dat zou wel een lelijk borstzakje zijn. RL overhemden hebben bijna nooit borstzakken, vooral niet dit soort overhemden. Bovendien kan je dan ook een opmerking maken over de rare golvende das :) dat is ook voor de 'show'.
|
:d:d::d:d:d
|
god god beter kijken voor je iets post... er is heel duidelijk te zien dat er 2 knoopjes zitten boven elkaar aan dat 'zakje'... beetje raar zakje zou dat worden...
SLOTJE |
*vraagt beleefd om een slotje*
|
mauw?
ik dacht mouw. |
whahaa nu moet ik me ook schamen :o
mOuw :o |
Hoe blond kan je wezen...
|
stil jij :mad: ik maak nooit spelfouten! :o
|
Citaat:
|
gelukkig maar :) beter een enkel spelfoutje dan een gebrek aan modebewustheid... :p
|
hahah, ja want mode is wel behoorlijk belangrijk voor mijn toekomst.
nee maar, het spijt me hoor, ik zag het echt niet dat dat mouwen waren, ik dacht alleen van "what the hell hebben ze nou weer op die bloesjes vastgenaaid?" ik vind het echt niet zo overduidelijk op manchettes lijken... |
nouja, zo erg is het niet :)
|
Citaat:
Maargoed, ik zag het zelf ook als hupselflupsje Al vind ik het belachelijk dat ook die mOUw (:P) er per se op moet :| |
ze willen gewoon laten zien hoe de manchetten eruit zien, zodat je weet dat er knoopjes op zitten, 2 maar liefst, en geen gaten waar manchetknopen in moeten :)
snap dat dan :p |
Maar dat zit er in alle overhemden :p Zo interessant zijn die knoopjes toch niet :confused:
SOrry, dat ik niet zo'n hoge intelligentie heb als jij :P :D |
point. maar ik vind wel dat ze dan wat meer van die mouw moeten laten zien of die manchette wat schuiner leggen ofzo, zodat mensen (zoals ik :( ) niet in de war raken... zo verliezen ze straks nog klanten ;)
|
Citaat:
zo worden overhemden volgens mij altijd verkocht, en al lang ook... dit gaat echt nergens over! slotje? |
Citaat:
Inderdaad :D zo worden overhemden al eeuwen verkocht. |
Citaat:
|
Citaat:
Boeiend he? ;) |
tja, TERROR KOEHOEEEE waar ben je als we je nodig hebben?
Iemand anders? Koen? |
ik leer bij :)
|
Citaat:
|
Hehe, als een jongen/man dat 1e overhemd aanheeft kan je mij oprapen.. :o :cool:
|
Dat onderste hemd is wel gaaf, alleen een foeilelijke das hebben ze erop gedaan. Het op één na onderste hemd gaat ook nog wel, maar als ik een wit overhemd zou kopen zou ik het niet met zo'n opvallend zwart poloplayerlogo willen. Die bovenste twee zijn echt foeilelijk.
|
:D
Citaat:
En het streepje van het eerste shirt vind ik wel mooi, alleen die kleuren niet.. |
Jaahaa zelfs Ralph Lauren gaat op de combat-toer :p
|
Haha bijna he :p
|
Ik lag echt in een deuk toen ik dit las. :D :D
|
zulke hemden: lelijk yurghl (n)
hemden zijn wel mooi als ze strak zijn en ZEKER niet met ruiten (n) |
hahaha humor dit topic :p (y)
|
hehheh, gelukkig dat jullie er nog lol aan beleefden. ik vond het echt op zakjes lijken >.< waaah. iig geval, sorry voor dit nutteloze topic... sorry voor jullie tijd ;) en... nou ja, ik zal hier in het vervolg nog maar wat vaker komen zodat topic zoals deze zich niet zullen herhalen.
|
je kunt je eigen topic ook sluiten, volgens mij doe je dat door het eerste bericht te verwijderen
|
bedoel je trouwens ook niet gerenoMeerde overhemden, gerenoveerde is toch alleen als je een huis in oude staat hersteld.
|
Dress hemden van ralph lauren hebben nooit een zak gehad. En dit is dus een manchet. was al gezegt
Natte tosti......... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |