![]() |
tekening-geval-iets
http://home.hccnet.nl/henk.middendor...n/17%20mei.jpg
erm, snelle schets van 20 minutes, het oor zit fout en de schaduwen zijn gehaast, maar voor de rest vind ik hem wel goed gelukt :) |
Ik vind dit wel een mooie schets. Maar zoals je al zei zit het oor idd fout. Aan de nek lijkt me ook iets te schelen en de mond vind ik ook wat raar, maar dat kan ook gewoon liggen aan het feit dat hij nog niet is 'ingekleurd'.
Je zei schets, dus ik neem aan dat deze tekening nog niet af is. Ik zou hem zeker verder uitwerken met schaduwen e.d. Bovendien horen er niet enkel schaduwen te zitten vanvoor aan het gezicht. |
Mooie ogen zeg. Die nek klopt inderdaad niet helemaal, maar misschien wordt dat duidelijker met met schaduw
|
Mh... ook de lippen schaduwen, nu vallen ze heel erg op in het gezicht - net of ie heel lang in de zon heeft gelegen en z'n lippen nou lichter zijn dan z'n huid *grijns*
|
K'raak er niet echt bepaald ontroerd van ..... ik denk dat je beter em kunt showe als het 100% is ...
[opmerking] de mond vind ik niet echt in het geheel passen... linker oog .. voor het aanzicht rechter oog lijkt kijkt scheel :S verkeerde aanzicht waarschijnlijk. Verder er zitten wel een paar mooie stukken in zoals het stuk boven de mond neus is naar mijn gevoel wel goed :D en Ik wil em zien als hij 100% is [/opmerking] |
de neusvleugels staan iets te wijd. Voor de rest wel leuk.
|
euhm..ik ga hem niet afmaken, maar sowieso bedankt...het oog is idd ook wel fout :(
maar ik zie echt niets mis met de neusvleugels eigenlijk :confused: |
Citaat:
Vind het best wel jammer, want denk dat je dit echt tot een goede tekening zou kunnen uitwerken. Verander desnoods het oor (en misschien de nek, hangt ervan af hoe deze er met schaduwen uit gaat zien)en ga voor de rest schaduwen toevoegen en verder uitwerken. Ben eigenlijk best wel benieuwd naar het resultaat. |
de nek zit idd fout --> de 'linkse' lijn moet wat meer naar 'rechts', oftewel: de achterkant zit te ver naar achter
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |