![]() |
Zomervakantie in La France
Salut Peopletjes!
Zijn hier nog toevallig mensuh die net zoals ik op vakantie gaan naar de Ardeche in zuid frankrijk? En ook nog eens toevallug op het zelfde superkewle camping-eiland Sampzon zitten? K zou t graag eens wille weten... :cool: Baai Baai |
Ja, goh, toevallig. Da's precies daar waar ik niet heen ga.
|
Ging ik daar maar heen
Spanje is ook niet verkeerd Maar dit hoort hier volgens mij niet |
Pont dŽArc. :cool:
|
kanoen in de drome is een aanrader (y)
de pont d'arc is idd ook erg mooi, kun je ook zwemmen/kanoen etc. :) |
nee dank je.
|
Citaat:
Maar nu ga ik ergens anders in Frankrijk, Middellandse Zee... |
Frankrijk sucks, de taal sucks, de mensen sucken en dit topic ook..
*sago is* :D |
Gelukkig niet. (y)
|
Nee, heel toevallig niet.
|
Ja maar ik ga naar Languedoc, helemaal in het zuiden. Vlakbij Vias en op 100m. van het strand :)
|
Citaat:
|
en ik ga naar een of ander GAT in de buurt van carcasonne EN IK WIL NIET :( :( :( :(
Is iemand al eens daar geweest? wat vond je ervan? en wie gaat er dit jaar? |
frankrijk zuigt niet!
*gaat naar camping La Sousta of zo iets... ergens bij Avignon* |
K ga naar Cap D'agne of zoiets...maar wat ik ga doen?
Ik en mijn franse taal...:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga dit jaar niet naar frankrijk, ik ga naar thailand :cool:
|
ik ga ook naar Frankrijk, alleen dan richting de middellandse zee
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit topic zuigt? Nee hoor :p (kijk dan zijn het nog drie dingen die zuigen :p ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom al 8 jaar in de Ardeche, eerste 7 jaar op een super toffe camping gestaan bij Joyeuse, eigenlijk bij Rosieres, camping Arleblanc, maar sommige mensjes hebben het daar verpest. Nu ben ik vorig jaar voor het eerst op een andere camping in de buurt (20 km daar vandaan) gaan staan, geen id meer hoe die camping heette, maar t was onwijs klein en ik moest een onwijs eng paadje af om bij de geinige pizzaria te komen. Was daar wel gezellig, maar er waren niet zo veel jongeren. Wie weet er dus nog een koele camping in Ardeche??? (Niet al te ver bij Aubenas vandaan natuurlijk, anders mis ik de l'eclerc of hoe je die grote supermarkt schrijft.... |
Ik ga naar een camping in Vias en die heet l'Air Marin
OOOO Yeeeeaaaaaaahhhh :cool: |
Jaaa,
Daar ga ik deze zomervakantie naar toe. Die camping heet Soleil Vivarais geloof ik en ligt op een eiland in de rivier bij Sampzon. Dus dat moet dezelfde zijn. Wanneer ga jij??? |
Citaat:
ik ga dit jaar maar naar Castelane als je t goed vind... |
Nog nooit geweest, ben liever in spanje, las dunas :o
|
Citaat:
Maar de Ardeche is mooi hoor :) en tis gewoon een streek waar veel Nederlanders heen gaan. (y) Later als ik zelf kinderen heb, wil ik er zeker nog een paar keer terug. |
Citaat:
|
geupte vakantie topics gingen we sluiten.. :) bij deze dus.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |