![]() |
Wáár hebben jullie je examens?
Zit iedereen hier in een gymzaal, of gewoon in een lokaal ofzo?
Ik zat vrijdag twee keer in een lokaal waar twee klassen in kunnen, gewoon een dubbel lokaal dus... Ik vond dat echt wel fijn, omdat ik nu veel meer het gevoel had van een gewoon tentamen.... Volgensmij wordt je alleen maar opgefokt als je in een gymzaal in rijen je examen moet maken.... Ik was dus erg blij met een gewoon lokaal, lekker relaxed, en je hebt ook nog es twee tafels ter beschikking ;) Gelukkig heb ik daar bijna al mijn examentjes... Wat vinden jullie fijner???? (van geluidsoverlast had je in dat lokaal gelukkig geen last, aangezien ut op de derde verdieping was, en daar bijna niemand les had ivm examens...) Kusssss, en succes allemaal met jullie examens! |
ik zit in een partycentrum/theater :D
|
in de gymzaal
|
in de *grrrjd$Q@)@$@*&* aula :mad:
omdat ze de gymzaal nog aan het bouwen zijn :( mja, wel veel lawaai maja.. en muziek-examen = in het muzieklokaal *nog meer herrie* pfff, mja.. t lukt wel ;) xxxxxxxx liesje |
In de gymzaal...
|
S005
de gymzaal |
ik zit met 2 examens in een lokaal en met 5 examens in de gymzaal
|
Altijd in de gymzaal..
|
in de aula omdat de school geen eigen gymzaal heeft........ is wel fijn want het is er niet zo warm en bijna geen geluidsoverlast
|
in de gymzaal en in de collegezaal... (dat was eerst een gymzaal, maar die hebben ze nu omgebouwd.) wel fijn, weinig last van de rest van de school.
|
In een klaslokaal, naast het spoor :)
|
in de aula en in klassen
|
gymzaal
|
in de aula, omdat we geen eigen gymzaal hebben (onze aula is een soort broeikas met rode bordeel gordijnen, niet echt fijn dus...)
|
Wij zitten allemaal in de gymzaal. Vind ik op zich wel beter dan zo'n muf lokaal waar je allemaal zo dicht op elkaar zit. Minder last van geluiden ook, omdat het zo groot is.
|
hier is al een topic voor
|
Citaat:
|
gymzaal
|
|
in de gymzaal :D
|
in een koude gymzaal met irritante tafels en stoelen :mad: :(
|
in het geschiedenislokaal, grootste lokaal van de school. Alle examens daar. Heb maar een hele kleine klas :D
|
bij ons in 1 van de drie gymzalen.
|
in een ijs en ijs en ijskoude gymzaal... omdat je zogenaamd beter, of het beste presteerd bij 4 graden... aaaaah
|
gymzaal (n)
|
Gymzaal, wel goed om je te concentreren, zit je gelukkig niet zo dicht op elkaars lip en hoor je niet elk geluidje dat de ander maakt.
Maar de verwarming hebben ze daar inderdaad nog niet uitgevonden |
Wij zitten in een heel groot lokaal waar we ook altijd z-uur hebben. Niet in de gymzaal gelukkig..
|
gymzaal....:(
Liever in een lokaal |
De aula, en sommige examens zijn in de gymzaal.
|
Meeste in de gymzaal, maar sommige vakken hebben we in een gewoon klaslokaal.
|
ga niet gillen als j dit lest, maar het is echt waar!!!!
IK MAAK MIJN EXAMENS IN DE KLEEDKAMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klinkt erger dan dat het is, want op zich is het wel rustig. maar toch is het wel een beetje vreemd om tussen de klerenhangers je examens te maken :rolleyes: |
gymzaal
|
Citaat:
|
kantine
|
Gymzaal...
|
AULA RULESSS lekker veel ruimte...
|
Gymzaal...eigenlijk 3 gymzalen aan elkaar dus de ruimte is enorm. Maakt mij het ook uit waar ik zit...als ik mn examens maar goed maak.
|
In Eindhoven (dus elke dag eerst een uur met de trein) in een mooie zaal :)
|
In de gymzaal (die vol staat met klote tafels en stoelen)
|
bij ons ook in de gymzaal...
k word er niet blij van, tis er koud en tochtig... k speel liever basketball in die zaald denk ik met de basketballring in zicht..... :cool: |
Citaat:
|
in de aula
|
gymzaal het is er koud en krijg hoofdpijn van de airco maar verder heel rustig want ik zit vaak bij de mavo of vwo gymzaal en die zijn vaak met veel minder omdat de havo te groot is
|
Gewoon in een klaslokaal wel de kleinste een Zeer kleine klas
|
wij hebben hele nieuwe gymzalen.. worden pas sinds dit jaar gebruikt vorig jaar werden ze bij ons in de kerke gegeven.. :p
arme kinderen van toe.. maar geen stinkende gymzaal dus.. alles is nog netjes schoon.. oogt een rustige sfeer en het galmt niet! lekkere zaal dus :) CIAO |
In de gymzaal, maar aangezien die overvol is worden soms wat mensen weggemoffeld in lokaal 118.
|
zeer a-warme ofwel megakoude gymzaal
|
een van de 2 gymzalen
|
In een van de twee gymzalen, behalve muziek, want dat werd gehouden in het muzieklokaal.
|
in de aula :)
Handige XL-tafeltjes, maar stoelen die rot zitten. verder is het super |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |