![]() |
waar kom jij je bed voor uit?
chocolade? sushi? een film met favo acteur? vliegreisje?
|
niks. laat me slapen!
|
een harde wekker
|
Citaat:
|
voor alle jolijt die een nieuwe dag mij verschaft.
|
voor me vriendin :p
verder nog wel voor veel andere dingen, maar ik weet ff niet wat :confused: vliegreisje sowieso anders mis je de vlucht :rolleyes: |
Een iewend kitten aan de andere kant van de straat. Ik heb een zeer scherp gehoor wat dat betreft. Ik doe daar echt geen oog meer van dicht, dat zet alle moeder alarmbellen aan. En meestal ga ik er dan ook uit zodra het licht is, en ga ik op redding. Ik heb er al eens een uit een boom geplukt, zes meter hoog. En eentje van achter een te hoge muur gered.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sex en geld
|
Ik denk niet dat ik er zo snel voor uit kom, behalve als ik er uit moet (gaan werken, afspraak,...).
|
heb meestal niet zo'n moeite met opstaan, behalve als ik iets moet doen.
maar meestal hoef ik toch geen .... uit te voeren de hele dag dus dan sta ik zonder moeite om 10 uur naast m'n bed. |
op dit moment op nog iets uit te printen en ja ook om ff snel te forummen ;)
|
Citaat:
|
Voor niets, als het te vroeg is.
Maar als het een redelijk tijd is: eten. Lekker eten dan wel he :) |
Daar moet wel heel wat voor nodig zijn, aangezien mijn slaap heilig is. Toch kan mijn vriendin me altijd wakker maken en natuurlijk als de wekker gaat zal ik eruit moeten. :)
|
Voor mijn examens. :o
|
voor de morgen
|
Vakantie, sport.
|
Als ik een afspraak heb maar laat me verdr maar gewoon lekker slapen
|
liefst nergens voor.
|
Citaat:
|
voor een knuffel van 1 iemand, voor een reisje en voor perzik ijsthee
|
m'n examens en brand. De rest kan wel wachten.
|
Op dit moment voor mijn examens of omdat ik ervoor moet leren
In het algemeen: Voor de zon Voor mijn vrienden Voor mijn verjaardag Als ik op vakantie ben Anders slaap ik liever gewoon uit, ik heb namelijk heel veel last van ochtendhumeuren :) |
bitterballen
m'n vriendin goede film muziek |
College. Ik zal wel moeten.
|
Voor iets dat ik moet doen, voor bezoek, voor een verrassing, maar het liefst niet :)
|
Om de wekker van mijn vader die *&^@@# om 4 uur 's nachts al een halve minuut aan het loeien was uit te zetten... Die man slaapt er nog geen meter naast. Ik 10 meter, met 2 deuren ertussen. :( :mad:
|
examens
|
Als mn vriendin aan de deur mocht staan en als iemand mij een Samsung SGH-P410 wilt aanbieden voor niks. Leuke pc mag ook :P
|
Bepaald persoon en telefoontjes van een bepaald persoon, 's nachts dan toch, van zodra het licht is moet je met rust laten en me laten maffen. Tenzij dan misschien toch heel stiekem die bepaalde persoon voor de deur staat :D.
|
Alleen als ik school heb, als ik een vrije dag heb slaap ik lekker uit :)
|
Marco...
en chocola :o |
de meid van mijn dromen (hehe zie ik normaal alleen als ik slaap :))
|
voor iets heel inspanneds te gaan doen :p
|
eten, op een normaal tijdstip, internet
|
Je kunt beter vragen: Waar kom jij GRAAG je bed voor uit.
Bij mij ist op moment niks, want ik ben blij als ik slaap. |
Midden in de nacht, bedoel je? Niets. Of het moet veel geld zijn of de leukste jongen ter wereld. Ik ben mijn slaap hard nodig en ik kan behoorlijk venijnig van me afbijten als ik nog niet genoeg heb gehad ^_^;
|
Annika :)
|
afspraken, dingen die gewoon móeten
en voor mn vriend :o |
Formule 1
|
Sanitaire stop
|
De nieuwste Buffy ep.
|
verplichtingen :(