![]() |
Chaos in Nijmegen
waneer: 25/05/2003
Begin 14:30 tot 23:00 Waar: Doornroosje,Groenewoudseweg 322, 6525 EL Nijmegen bands Antidote Beans the Bips Brains No More Disturbance Lasttogo Die Nakse Bananen No Hoodlums Rat Patrol Wie gaat er nog meer? En zo ja, reis je s'avonds terug of blijf je daar slapen? |
ik ga misschien, alleen als dr niemand meegaat met een vriendin van mij, dan moet ik wel mee. en ik woon in nijmegen dus k blijf dr wel slapen ja.
|
Antidote is wel oke (y)
Nijmegen is niet zo ver.. hmmm m'n broertje zal zoiezo wel gaan. lijkt me wel leuk, I'll see. |
Hoe cool was Larm. Gave nick!
|
ik ga.. mat shadow of death en phoolie2
we gaan met de trein heen (vanaf eindhoven) en met da auto terug (worden opgehaald) :p |
denk het niet, zijn er maar een paar die ik interessant vind.. nie zown zin ook eigenlijk
|
The bips :d
|
the bips is gewoon zo vet
de heideroosjes hebben hun gecoverd een keer zelfs let my tell you thissss |
Mij een beetje te ver weg :p..
En moet de dag erna weer naar school en ik moet dan een belangrijke toets maken.. |
Citaat:
zelfs me moeder vond da wel humor :) |
Citaat:
dan kan ik jouw oowk n keer meeten :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben iedere keer mijn GO knop rechtsonder kwijt, en dat ding waar je moet kiezen of je naar muziek of wat dan ook wil.
oja om het ontopic te houden: ik ga niet want ik moet werken |
Da's een nieuw geintje van de forum architecten, heeft met serverload te maken enzo. Oftwel door die mongolen op onzin zijn wij onze 'go' balk kwijt.
|
Citaat:
david jij hier? |
Hmm me broer en wat vrienden gaan er wel heen maar ik vind het denkik niet zo heel tof..
|
Hmm ik heb al afgesproken om naar Strung Out te gaan...
En btw... Manliftingbanner is net ietsjes vetter dan Larm :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Chaos in Nijmegen is een leuke song van The Bips :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga dan al naar the gathering in zwolle
HA! |
Ik ga waarschijnlijk ook wel, moet effe kijken hoe het zit met vervoer maar Beans, Antidote en die Nackse Bananen zijn echt bruut.
Ik ga sowieso niet blijven pitten, ik stop vast wel halverwege het fest om een stick te roken ofsow :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahaha
|
aaarggghhh. kwil ook komen, maar kmoet werken....neej doen ze t me alweer aan...
|
ik ga niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |